Citat:
Ursprungligen postat av pulp090
Bra förslag Stekel !. Jo jag har inte skrivi så mycket, kollar mest tipsen.
Kan tyvärr inte göra mig en hacka då det är lätt då jag alltid hoppas på körning i loppen och spelar för skräll.
Tycker det är fegt som fan att alltid släppa till favoriterna och bara köra för 2 a priset.
Kan inte vara normalt med ständig jackpot.
|
Sluta leta dom stora pengarna på sju rätt och spela flerbong istället. Trav-Svensson har än bättre snittrank än alla experter över tid så varför inte följa de riktiga experterna och spela flerbong istället? Jag antar att, eftersom du letar skrällar gång efter annan, spelar mer eller mindre omöjliga rader i dina system. Varför inte spela favoritbetonade system x10-50 och göra dig en hacka varje gång det inte blir miljonutdelning?
Ta dagens V75-omgång som utgångspunkt. Låt säga att du spikar dagens största - för kom igen, spelarna vet bäst i slutändan - och i resten av loppen tar du 2 hästar. Det kostar dig 32 kronor, lägg på lite hästar där du har egna idéer och där du tror att det krävs fler streck än två. Sen spelar du den kupongen så många gånger du känner att du har råd med - vips så slipper du lipa över dåliga utdelningar "när omgången är lätt".
Alternativt så ger du fan i att spela när du ser att det finns 3-4 lopp med 60+%are som är omöjliga att slå. Idag var ju risken att det blev fyrsiffrigt gigantiskt trots jackpott. "Alla" visste att Digtal Ink skulle vinna. "Alla" visste att Ready for More skulle vinna. Vad är vitsen att spela gigantiska system då? Otroligt många spelare garderade upp V75-2 så pass att det inte spelar någon roll om det skräller. I V75-4 fanns det sex hästar med chans. I V75-1 fanns det i princip 3-5 hästar med chans, beroende på hur du väljer att se det.
Mitt tips, ge fan i att spela när du har 2 klara mordvinnare i samma omgång. Det kommer aldrig ge pengar om dessa två vinner.