Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-22, 19:55   #98
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Håller med. Samtidigt brukar Ove vilja testa när han känner att hästen står sig väl i konkurrensen. Då bryr han sig inte om oddsen ett skvatt.
Likadant kör han i V64:2. Får ej överta där och hamnar i dödens. Blir bra 3:a. Jag tror Ove trodde på bra chans ifrån dödens med båda. Kör fram när han ska och positionerar sig.
(Att du missade Benita i ditt tipssnack inför senast förvånade mig)

Ove har jag själv följt i norr väldigt länge.
Kombinationen inneha förmåga få fart på hästar och i runda slängar alltid ge hästen en rejäl chans till vinst gillar jag.

Därför hade jag koll på Coriano Ås redan ifrån början.
Det är inte enkelt att minnas alla hästar, men i fallet "Långben" så behöver vi ej påminna varandra!

I övrigt måste jag påpeka att du har en förmåga att få betalt för dina spel, när idéerna går in. Själv lastar jag ofta på fel spelform eller åker på streckspelet i övrigt lopp där det blir för svårt.
Jag går in på toton när jag känner för det och har på fötterna. Speldjävuloen har aldrig fått något grepp på mig, jag kan se tävlingar ibland utan att spendera en krona. Många klarar inte detta. jag vet ju att mina nästagångare dyker upp då och då och då vill man ju ha en börs att plocka ur. Men helgen har varit kanon, vinnarraketen, il Sånna-Mel Odin klockren och platsraketen också, där la jag till Quesy Nästagångaren GG johanna fick en VP slant i loppet efter V75. Men jag spikade inte il sånna utan det blev bara u häst, och även Miss Sue v blev U häst, men det redde ju ut sig ändå. Ibland är det lika viktigt att få in en u häst som spik, Och tack TRAVMASEN (utsökt sida) som lam in Micke Melanders V75 system (som ju satt) Blev U häst hos mig också.
gokväll/SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat