Den enda som lurat någon här är ju faktist Icewinner. Och det har dom nu ju löst.
Som Melander skrev har vi också löst våran deal, så Ludde. Du får gärna fortsätta med dina påståenden du har tagit från luften och snacka "försöjer sina spel igenom att lura andra blabla". Det är ju så otroligt lågt, så man kan inte annat än att skratta. Men har svårt att tro att någon någonsin kan ta dig på allvar, när man sprider falska påståenden som aldrig har stämt eller finns nån grund till heller för den delen. Så ser dom flesta nog dig som ett skämt.. Lite som skvallerpressen.
En vis person sa att man ska passa sig för att anklaga när man inte kött på benen. Det kan oftast studsa tillbaka på en själv.
Och Icewinner, varför har du stört dig på mig när jag vinner? Jag menar, bara för jag haft en dryg attityd eller för att Melander skrev det här efter jag vann?
Nej, jag kommer fortsätta vinna med mina egna pengar, och det kommer störa er lika mycket så ni är tvugna att dra lite lögner här och där. Men så fungerar ju den bittra svensken. Spelproblem har jag aldrig haft och kommer nog aldrig ha heller, men det är kul att ni har en åsikt om det också, jag menar åsikten att jag & icewinner var samma person stämde ju den också. Touché. Mitt enda problem, det är nog en korkad impuls. Men det är något jag själv får stå för och ta mitt kast i efterhand också. Är ju dumt att låta andra sköta ens problem. Men det har ni ju internet till.
Och Andy, va snackar du för dynga om att åka flera mil blabla. Kom igen vakna för gudsskul. Inget du skrev stämmer heller. du har bara läst något copy-edit-paste.

Varför skulle man vilja ha ett mobilnummer? Det är väl enklare att föra en disskution över telefon, än som du vill hävda dig och vara allan på ett forum. Det var min enda tanke. Men för dig kanske det är enklast såhär. DÅ ska ja respektera det. Stå på dig mannen!
Men stor edge till Icewinner som löste det med Anton. Det var fint gjort av båda parter.
Och gällande er andra som tycker, tänker & hatar och vägrar se hur det faktiskt är. >

Förlåt. Men man bara skrattar.. Lite som tidningarna typ.
Det enda man kanske ska akta sig för, är väl att lyssna på era tips, dem är väl det enda som kan generera i förlust i plånboken.
Nä fortsätt spy galla och lögner på nätet. Sådana människor blir sällan tagna på allvar ändå.
Men ofta är det ju så, tycker man illa om någon så räcker det med nästan vad som helst. för att folk ska blåsa upp det hur dom vill och vinkla det hur dom vill, även fast dom faktiskt inte vet något om händelsen eller personen. Men det stör inte mig, jag kan gärna vara eran lilla hackkyckling om det gör eran vardag lite enklare.
Ha en bra dag alla älskade Travgudar & sharpsanvändare.
Mvh Soft-nolla-banan-pojk-powergirl.