Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-22, 12:18   #121
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Jag och Icewinner har kommit till en överenskommelse och han kommer att betala av skulden när tillfälle ges. Personen verkar ha mognat rätt kraftigt sen 2008 och det glädjer mig mer än att jag får upprättelse.

Nu hoppas vi bara att allt flyter på, alla människor förtjänar en andra chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+50)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 12:21   #122
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag och Icewinner har kommit till en överenskommelse och han kommer att betala av skulden när tillfälle ges. Personen verkar ha mognat rätt kraftigt sen 2008 och det glädjer mig mer än att jag får upprättelse.

Nu hoppas vi bara att allt flyter på, alla människor förtjänar en andra chans.
Jo, man har ju blivit några år äldre!

Sitter inte på ett missbruk längre och har därav en liten annan livssituation och inställning till medmänniskor och andra saker i livet!

Så klart vi ska lösa detta

Tack för den andra chansen med!

Men håller visserligen med, rätt ironiskt jag satt och skrev så tidigare i tråden och inte hade i åtanke denna händelsen då jag själv satt i skiten
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackyyy (+196)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-22 klockan 12:23.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 16:54   #123
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

dog linda?
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 08:37   #124
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Den enda som lurat någon här är ju faktist Icewinner. Och det har dom nu ju löst.

Som Melander skrev har vi också löst våran deal, så Ludde. Du får gärna fortsätta med dina påståenden du har tagit från luften och snacka "försöjer sina spel igenom att lura andra blabla". Det är ju så otroligt lågt, så man kan inte annat än att skratta. Men har svårt att tro att någon någonsin kan ta dig på allvar, när man sprider falska påståenden som aldrig har stämt eller finns nån grund till heller för den delen. Så ser dom flesta nog dig som ett skämt.. Lite som skvallerpressen.

En vis person sa att man ska passa sig för att anklaga när man inte kött på benen. Det kan oftast studsa tillbaka på en själv.

Och Icewinner, varför har du stört dig på mig när jag vinner? Jag menar, bara för jag haft en dryg attityd eller för att Melander skrev det här efter jag vann?

Nej, jag kommer fortsätta vinna med mina egna pengar, och det kommer störa er lika mycket så ni är tvugna att dra lite lögner här och där. Men så fungerar ju den bittra svensken. Spelproblem har jag aldrig haft och kommer nog aldrig ha heller, men det är kul att ni har en åsikt om det också, jag menar åsikten att jag & icewinner var samma person stämde ju den också. Touché. Mitt enda problem, det är nog en korkad impuls. Men det är något jag själv får stå för och ta mitt kast i efterhand också. Är ju dumt att låta andra sköta ens problem. Men det har ni ju internet till.

Och Andy, va snackar du för dynga om att åka flera mil blabla. Kom igen vakna för gudsskul. Inget du skrev stämmer heller. du har bara läst något copy-edit-paste.
Varför skulle man vilja ha ett mobilnummer? Det är väl enklare att föra en disskution över telefon, än som du vill hävda dig och vara allan på ett forum. Det var min enda tanke. Men för dig kanske det är enklast såhär. DÅ ska ja respektera det. Stå på dig mannen!

Men stor edge till Icewinner som löste det med Anton. Det var fint gjort av båda parter.

Och gällande er andra som tycker, tänker & hatar och vägrar se hur det faktiskt är. > Förlåt. Men man bara skrattar.. Lite som tidningarna typ.

Det enda man kanske ska akta sig för, är väl att lyssna på era tips, dem är väl det enda som kan generera i förlust i plånboken.

Nä fortsätt spy galla och lögner på nätet. Sådana människor blir sällan tagna på allvar ändå.

Men ofta är det ju så, tycker man illa om någon så räcker det med nästan vad som helst. för att folk ska blåsa upp det hur dom vill och vinkla det hur dom vill, även fast dom faktiskt inte vet något om händelsen eller personen. Men det stör inte mig, jag kan gärna vara eran lilla hackkyckling om det gör eran vardag lite enklare.

Ha en bra dag alla älskade Travgudar & sharpsanvändare.
Mvh Soft-nolla-banan-pojk-powergirl.
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-23 klockan 08:50.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 13:17   #125
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
.
Och Icewinner, varför har du stört dig på mig när jag vinner? Jag menar, bara för jag haft en dryg attityd eller för att Melander skrev det här efter jag vann?
Du missförstår hur jag menar med att jag stör mig, jag blir helt avundsjukt att andra lyckas vinna och tänker
"Faaan, varför lyckades inte jag få ihop systemet, tex.."

Inget personligt att jag stör mig på just dig när du vinnner, haha
Jag stör mig tom om jag får nit på en trisslott medan brorsan vinner 30 spänn

Det är mer den tävlingsinriktade människa jag är, dålig förlorare!

Men jag tränar på det, försöker glädjas åt alla och gratulera åt deras vinster
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 13:46   #126
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

softpojk har troligtvis aldrig spelat in något över 20k, och kom inte och säg att du är en vinnare, allt du kommer med på sharps är förlustspel.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:06   #127
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Softpojk jag hatar inte dig, har ingen anledning att hata någon som jag aldrig har träffat eller aldrig kommer vilja beblanda mig med.

Problemet är detta, internettroll har jag inte mycket över för och du har verkligen NOLL trovärdiget på sharps efter dina turer.

Du har utgett dig för att vara, kille, tjej, man, flicka osv, ändrar dig i parti och minut, ena sekunden går du som Linda Hansson och ber att man ska respektera dig som en tjej. Nästa sekund är du någon Stefan som hotar folk hit och dit med stryk och du återkopplar hela tiden att man ska besöka dig på malmskillnadsgatan eller var det är du bor?

Folk som sitter bakom en datorskärm och hotar med "kom hit irl" osv är bland det mest tragiska jag vet. Så kanske man höll på när man var 12-13 år men när man blir vuxen löser man saker med ord, räcker inte orden till så är man varken tillräckligt mogen eller kompetent.

Du har också visat att du är helt omöjlig att lita på, hade denna tråden aldrig kommit upp så hade du förmodligen aldrig betalat din skuld. Nu kände du att forumet var viktigare än dessa pengar och att du låg pyrt till här. Du har erbjudit bolagsspel till bekanta till mig likt det Melander gick med på, då utgav du dig för att vara en 18 årig flicka bla, hur ska någon ta dig seriöst?

Förhoppningsvis lider du av schizofreni vilket i sådana fall kan förklara dina åttaganden samt att du byter "person" från och till.

Hur som helst så kommer du alltid vara ett enormt nättroll som inte går att lita på men trots allt är det svårt att "hata" någon som uppenbart är sjuk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+5), the_mirage (+25), Zniper (+10), OHPF (+5), Helge (+100)

Senast redigerad av sirlarsson den 2015-02-23 klockan 18:13.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 18:27   #128
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Softpojk jag hatar inte dig, har ingen anledning att hata någon som jag aldrig har träffat eller aldrig kommer vilja beblanda mig med.

Problemet är detta, internettroll har jag inte mycket över för och du har verkligen NOLL trovärdiget på sharps efter dina turer.

Du har utgett dig för att vara, kille, tjej, man, flicka osv, ändrar dig i parti och minut, ena sekunden går du som Linda Hansson och ber att man ska respektera dig som en tjej. Nästa sekund är du någon Stefan som hotar folk hit och dit med stryk och du återkopplar hela tiden att man ska besöka dig på malmskillnadsgatan eller var det är du bor?

Folk som sitter bakom en datorskärm och hotar med "kom hit irl" osv är bland det mest tragiska jag vet. Så kanske man höll på när man var 12-13 år men när man blir vuxen löser man saker med ord, räcker inte orden till så är man varken tillräckligt mogen eller kompetent.

Du har också visat att du är helt omöjlig att lita på, hade denna tråden aldrig kommit upp så hade du förmodligen aldrig betalat din skuld. Nu kände du att forumet var viktigare än dessa pengar och att du låg pyrt till här. Du har erbjudit bolagsspel till bekanta till mig likt det Melander gick med på, då utgav du dig för att vara en 18 årig flicka bla, hur ska någon ta dig seriöst?

Förhoppningsvis lider du av schizofreni vilket i sådana fall kan förklara dina åttaganden samt att du byter "person" från och till.

Hur som helst så kommer du alltid vara ett enormt nättroll som inte går att lita på men trots allt är det svårt att "hata" någon som uppenbart är sjuk.

Var inte så säker på att någon skuld har betalats.

Enligt Melander

Citat:
Vi har nu löst saken som vuxna,så jag vill be er att inte kasta skit på honom/henne.
Den lösningen kan ju vara allt ifrån att softis skall betala nästa gång det är fullmåne på en tisdag till att Melander gav softis 5k och dom var kvitt.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 19:18   #129
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

respekterar din tro och dina ord Anton. Vissa saker förtjänar jag. Andra är helt fel och bara en tro som blir en lögn. Men jag respekterar din åsikt och jag önskar dig ett gott liv och nu avslutar ja vår disskution.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 21:08   #130
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Softpojk jag hatar inte dig, har ingen anledning att hata någon som jag aldrig har träffat eller aldrig kommer vilja beblanda mig med.

Problemet är detta, internettroll har jag inte mycket över för och du har verkligen NOLL trovärdiget på sharps efter dina turer.

Du har utgett dig för att vara, kille, tjej, man, flicka osv, ändrar dig i parti och minut, ena sekunden går du som Linda Hansson och ber att man ska respektera dig som en tjej. Nästa sekund är du någon Stefan som hotar folk hit och dit med stryk och du återkopplar hela tiden att man ska besöka dig på malmskillnadsgatan eller var det är du bor?

Folk som sitter bakom en datorskärm och hotar med "kom hit irl" osv är bland det mest tragiska jag vet. Så kanske man höll på när man var 12-13 år men när man blir vuxen löser man saker med ord, räcker inte orden till så är man varken tillräckligt mogen eller kompetent.

Du har också visat att du är helt omöjlig att lita på, hade denna tråden aldrig kommit upp så hade du förmodligen aldrig betalat din skuld. Nu kände du att forumet var viktigare än dessa pengar och att du låg pyrt till här. Du har erbjudit bolagsspel till bekanta till mig likt det Melander gick med på, då utgav du dig för att vara en 18 årig flicka bla, hur ska någon ta dig seriöst?

Förhoppningsvis lider du av schizofreni vilket i sådana fall kan förklara dina åttaganden samt att du byter "person" från och till.

Hur som helst så kommer du alltid vara ett enormt nättroll som inte går att lita på men trots allt är det svårt att "hata" någon som uppenbart är sjuk.

Inte insatt i rätt eller fel men EN sak är säkert.. står inte rätt till.
Har reagerat i trådar då softpojken snyftar.. jag är en kvinna.. sedan inte.

JAG som kvinna skäms! Vi spelar på lika villkor.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 21:43   #131
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får man spekulera? I så fall tror jag att softis är en stalker till Linda Hansson och att han drömmer om att vara tillsammans med henne. Han har gått in så mycket i sina fantasier att han till och med tror att han är hon ibland.

Om detta stämmer så har jag viss förståelse för hans förvirring.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 00:08   #132
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Jag tror att det är en man, som innerst inne känner sig som en kvinna. Han vågar inte komma ut som kvinna för sina vänner och familj än, därför lever han sitt liv som "Linda" på internet.

Är det någon annan här inne som blivit scammad av softpojk?

Senast redigerad av martinsson den 2015-02-24 klockan 00:15.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 09:47   #133
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Lite lättare att få med sig folk om man är en liten adhd tjej med småbarn.... Ses väl på elitloppet så många som möjligt så kan det bli en kvarts rallarslagsmål sen tar men en öl och spelar ihop och alla är glada och nöjda.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-26, 20:29   #134
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

När vinsten är utbetald kommer jag att säga till//Mvh Thommy

Senast redigerad av Melander den 2015-02-26 klockan 20:50.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-26, 21:08   #135
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Okey,nu fick jag ett svar att vinsten kommer att utbetalas den 26/feb.Skönt att få allt detta avslutat,MEN återkommer när jag har pengarna på kontot
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td