Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-23, 22:08   #130
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Softpojk jag hatar inte dig, har ingen anledning att hata någon som jag aldrig har träffat eller aldrig kommer vilja beblanda mig med.

Problemet är detta, internettroll har jag inte mycket över för och du har verkligen NOLL trovärdiget på sharps efter dina turer.

Du har utgett dig för att vara, kille, tjej, man, flicka osv, ändrar dig i parti och minut, ena sekunden går du som Linda Hansson och ber att man ska respektera dig som en tjej. Nästa sekund är du någon Stefan som hotar folk hit och dit med stryk och du återkopplar hela tiden att man ska besöka dig på malmskillnadsgatan eller var det är du bor?

Folk som sitter bakom en datorskärm och hotar med "kom hit irl" osv är bland det mest tragiska jag vet. Så kanske man höll på när man var 12-13 år men när man blir vuxen löser man saker med ord, räcker inte orden till så är man varken tillräckligt mogen eller kompetent.

Du har också visat att du är helt omöjlig att lita på, hade denna tråden aldrig kommit upp så hade du förmodligen aldrig betalat din skuld. Nu kände du att forumet var viktigare än dessa pengar och att du låg pyrt till här. Du har erbjudit bolagsspel till bekanta till mig likt det Melander gick med på, då utgav du dig för att vara en 18 årig flicka bla, hur ska någon ta dig seriöst?

Förhoppningsvis lider du av schizofreni vilket i sådana fall kan förklara dina åttaganden samt att du byter "person" från och till.

Hur som helst så kommer du alltid vara ett enormt nättroll som inte går att lita på men trots allt är det svårt att "hata" någon som uppenbart är sjuk.

Inte insatt i rätt eller fel men EN sak är säkert.. står inte rätt till.
Har reagerat i trådar då softpojken snyftar.. jag är en kvinna.. sedan inte.

JAG som kvinna skäms! Vi spelar på lika villkor.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat