Citat:
Ursprungligen postat av olle
7,6 mkr i V64 omsättning. Spontant känns det inte särskilt bra.
1. Det var jackpot en gång förra veckan. Då var omsättningen över 8 mkr.
2. Senast det var jackpot en måndag den 2 februari. Då var V64 omsättningen 8,6 mkr.
Men fler än vanligt som torskade pengar i helgen tack vare dubbla V75 omgångar och där igår bara 26 procent av pengarna gick tillbaka till spelarna så det är nog inte riktigt rätt att jämföra ännu.
Dagens dubbel borde normalt få ett lyft när dom loppen nu ska direktsändas i TV4. Ska där dessutom sitta en spelexpert som tittarna kan rygga så finns potential helt klart till att DD får ett lyft.
|
Ja det stiger nog, det var brutalt dålig sport idag och de flesta var nog inte med på att spelstopp flyttats fram. Mig själv inkluderat som tänkte skippa omgången eftersom jag jobbade till 18.30 men sen råkade få syn på att de flyttat fram. Ska bli intressant att se om det blir någon effekt. Personligen tror jag på det, man kan landa lite mer efter jobbet för att sen kanske kolla inför omgången och spela. Annars blir det lite allt på en gång där vid 17-19.