Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-02, 19:38   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
7,6 mkr i V64 omsättning. Spontant känns det inte särskilt bra.

1. Det var jackpot en gång förra veckan. Då var omsättningen över 8 mkr.
2. Senast det var jackpot en måndag den 2 februari. Då var V64 omsättningen 8,6 mkr.

Men fler än vanligt som torskade pengar i helgen tack vare dubbla V75 omgångar och där igår bara 26 procent av pengarna gick tillbaka till spelarna så det är nog inte riktigt rätt att jämföra ännu.

Dagens dubbel borde normalt få ett lyft när dom loppen nu ska direktsändas i TV4. Ska där dessutom sitta en spelexpert som tittarna kan rygga så finns potential helt klart till att DD får ett lyft.
Ja det stiger nog, det var brutalt dålig sport idag och de flesta var nog inte med på att spelstopp flyttats fram. Mig själv inkluderat som tänkte skippa omgången eftersom jag jobbade till 18.30 men sen råkade få syn på att de flyttat fram. Ska bli intressant att se om det blir någon effekt. Personligen tror jag på det, man kan landa lite mer efter jobbet för att sen kanske kolla inför omgången och spela. Annars blir det lite allt på en gång där vid 17-19.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:41   #47
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Veni Vidi Vici Karsk ska jag lira nästa gång!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:43   #48
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
onyx bi mot goop finska nyförvärv känns väl som en stenklar dd på förhand???
Skulle säga att det är fantastiskt dåligt odds på den komben. En häst som visserligen har kusk och läge men som inte vunnit på över 1 år/10 starter, sen en häst med bakspår som efter vila ska starta över lång distans och dessutom varit struken för hälta inför tilltänkta comebacken. Bara minus över hela linjen och komben 6ggr. Nejdu, tillbaka till ritbordet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:44   #49
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Veni Vidi Vici Karsk ska jag lira nästa gång!
Nä, gör inte det! Detta var en bluffseger. Är jag rätt ganska övertygad om. Till högt odds går det ju alltid att lira förstås...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:47   #50
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
onyx bi mot goop finska nyförvärv känns väl som en stenklar dd på förhand???
3:an i avd 6 är intressant, klarar distansen också till skillnad från 2:an som garanterat kommer bli blöt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:48   #51
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skulle säga att det är fantastiskt dåligt odds på den komben. En häst som visserligen har kusk och läge men som inte vunnit på över 1 år/10 starter, sen en häst med bakspår som efter vila ska starta över lång distans och dessutom varit struken för hälta inför tilltänkta comebacken. Bara minus över hela linjen och komben 6ggr. Nejdu, tillbaka till ritbordet!
tror att Goops nya är överlägsen. Vart riktigt bra i finland och goop är ju en bra mkt duktigare tränare en fintomtarna på andra sidan sjön Skippar dd o lirar vinnare/tviling osv då
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:51   #52
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Spelvärde spikar, och goop ligger lågt, hur ska detta sluta. De toy zena.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:51   #53
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä, gör inte det! Detta var en bluffseger. Är jag rätt ganska övertygad om. Till högt odds går det ju alltid att lira förstås...
Såg bara sista 800 av loppet. Med tanke på spurten den la an så måste dom ha promenerat genom löpet? Obegripligt att 1:an slocknar isåfall
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:52   #54
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
tror att Goops nya är överlägsen. Vart riktigt bra i finland och goop är ju en bra mkt duktigare tränare en fintomtarna på andra sidan sjön Skippar dd o lirar vinnare/tviling osv då
Hörde på liven nu av Björn själv att han inte kändes så värst uppåt för dagen, pekar rätt hårt mot passivt upplägg då och då minimeras vinstchanserna även om hästen nu skulle vara bättre än han känns. Var på vippen att jag streckade den från början och nu känns det som ett streck rätt ner i sjön.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:54   #55
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Jaha god natt... nu rök jag i alla fall. Så jävla korkat av Andersson när han ser att Uffe inte tänkt släppa...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:55   #56
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jaha god natt... nu rök jag i alla fall. Så jävla korkat av Andersson när han ser att Uffe inte tänkt släppa...
Japp, fattar inte riktigt varför han skulle slänga bort loppet ännu mer bara för han missa ledning
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:57   #57
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Tack för den Goop
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:57   #58
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Skulle spela 2,6 tvilling. Men råkade köra 2,7 och den gick in
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:57   #59
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 188
Sharp$: 57190
Standard

Björn Goop vann avd 3 minst lika mycket som hästen. Otroligt vad han får till styrningarna perfekt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-02, 19:57   #60
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2218
Standard

Jag hade kunnat satsa hus och hem med varvet kvar på att Goop vinner...

Fan så leds man blir på kuskar som inte kan köra. Att hästjäveln dessutom är med och fajtas ända in är ju ett överbetyg på hästens prestation trots kusken.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td