Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-04, 00:24   #9
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Mina tankar efter 5 minuter med listorna:

En barfotagående Kimono Pearl bör vara en bra spik i första. Står tokbra inne i loppet och Peter sänder tveklöst till ledningen om det inte blir gunga. Blir kanske inte ens favorit.

Kuskstärkt Take Tanic från hyggligt läge i fjärde ser ut att bli spelvärd! Klart duglig för klassen.

Mr Hot Shot försökte jag fälla senast, men nu med läge och riktigt pissmotstånd är det svårt att gå emot även om han säkert kommer bli hårdare spelad än vad vinstchansen är. Utgång och roller som gäller om man inte vill spika omgångens största.

I sjätte hittar jag den som blir mest spelvärd i hela omgången tror jag, Renate Bowl. Har givetvis ingen jättehög vinstchans men kommer bli totalt ospelad här. Twigs Voici däremot ser jag segla upp som omgångens mest överstreckade. Framspår vore en sak, men ser henne som helt chanslös i det här gänget från det läget.

Send In The Clowns har hygglig chans till spets och slut i sjunde! Blir väl som mest knapp favorit och därmed en bra spik om det låter som offensivt upplägg från stallhåll. Kuskminus, men det gör nog inte så mycket om de bara kör för seger. De släppte sist så det gör de nog skulle jag tro.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat