Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-05, 08:44   #62
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2484059

En trippel som jag tror mycket på.

Henry Cejudo är en grym brottare som är en stor kille för 125 klassen. Dock är ett frågetecken om han klarar vikten, hans fförsta match var meningen att den skulle gå i 125 men han missade vikten och blev sedan tvingad att gå i 135 klassen. Men nu ska han göra ett nytt försök att klara 125. Han är egentligen den enda fightern i 125 klassen som jag ser kan hota mästaren MM. Cejudos boxning imponerade på mig i förra matchen. Cariaso har ingenting att sätta emot här.

Hendricks gick en tuff match senast mot Lawlesom han förlorade den var dock hur jämn som helst och han kunde mycket väl varit mästare just nu. Men hans cardio ställde till det och han förlorade matchen i sista ronden. Denna match är dock bara tre ronder och det ska an klara av. Han har en bra brottning och en jäkla kraft i nävarna speciellt i sin vänster som han knockat många med.
Brown har verkligen utvecklats de senaste åren och blivit en topp fighter, han är en tuff jävel och går inte ned i första taget. Han har en bra kondition och en helt ok boxning, men han är inte lika bra som Hendricks. Hade matchen varit 5 ronder hade jag gett Brown en större chans men inte nu.

Ross Pearson är påväg nedåt i karriären men en kille som Stout ska han besegra, han har fortfrande en bra boxning och en bättre fighter än Stout. Ross tar detta.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat