Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-02, 18:27   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är nästa gala först om två veckor... Har just nu två spel levande där, Esparza där oddset gått ned men även Dariush, finns fler intressanta spel på den galan och de lär dyka upp då och då något här men annars i Spreadsheetet
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-05, 07:44   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2484059


En trippel som jag tror mycket på.

Henry Cejudo är en grym brottare som är en stor kille för 125 klassen. Dock är ett frågetecken om han klarar vikten, hans fförsta match var meningen att den skulle gå i 125 men han missade vikten och blev sedan tvingad att gå i 135 klassen. Men nu ska han göra ett nytt försök att klara 125. Han är egentligen den enda fightern i 125 klassen som jag ser kan hota mästaren MM. Cejudos boxning imponerade på mig i förra matchen. Cariaso har ingenting att sätta emot här.

Hendricks gick en tuff match senast mot Lawlesom han förlorade den var dock hur jämn som helst och han kunde mycket väl varit mästare just nu. Men hans cardio ställde till det och han förlorade matchen i sista ronden. Denna match är dock bara tre ronder och det ska an klara av. Han har en bra brottning och en jäkla kraft i nävarna speciellt i sin vänster som han knockat många med.
Brown har verkligen utvecklats de senaste åren och blivit en topp fighter, han är en tuff jävel och går inte ned i första taget. Han har en bra kondition och en helt ok boxning, men han är inte lika bra som Hendricks. Hade matchen varit 5 ronder hade jag gett Brown en större chans men inte nu.

Ross Pearson är påväg nedåt i karriären men en kille som Stout ska han besegra, han har fortfrande en bra boxning och en bättre fighter än Stout. Ross tar detta.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 16:49   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjena!
Ikväll har vi en riktigt intressant galaUFC on Fox 15 i New Jersey. Huvudmatchen är en fight mellan Luke Rockhold och Lyoto Machida där vinnaren bör få en titelmatch, även resten av kortet är mycket intressant och vi har en hel del intressanta matcher.

Galans första fight är mellan Eddie Gordon och Chris Dempsey i MW.
Eddie Gordon vann TUF men förlorade sin förra match mot Josh Samman. Han tränar med Loungo och Serra och har ett bra team runt sig. Han är en talangfull fighter som bör klara sig bra i UFC inte i toppen man han ska kunna hålla sig kvar.

Dempsey klev in på kort varsel i sin senaste match som var hans första i UFC, han fick där möta vår svenskw Ilir Latifi i Dublin och blev tokdominerad, den matchen var dock i LHW. Men Dempsey är enligt mig en fighter som inte hör hemma i UFC och bör få svårt även ikväll mot Gordon.

Ska man spela på något här skulle jag välja Gordon ITD till 1.83 på 5d men jag låter bli, Gordon behöver en seger och kan mycket väl köra säkert och ta ett UD.

Galans andra match är mellan Diego Brandao och Jimmy Hettes.
Brandao är även han en gammal TUF vinnare, han såg riktigt imponerande ut i TUF och jag trodde han skulle ta sig långt inom UFC. Dock verkar han ha lite mentala problem som håller honom tillbaka och just nu är han inte mer än en gatekeeper. Han är annars både bra på marken och stående.
Han komemr från två raka förluster mot Dustin Poirer och Conor McGregor tuffa motståndare men han imponerade inte riktgt i någon av fighterna. Mot conor såg han visserligen bra ut stående till en början men blev sedan träffad och avslutad via TKO.

Hettes är en fighter som lever på sina sub. Han har 11 vinster 10 via sub. Jag tror inte att han fångar Diego på marken och det är egentligen hans enda sett att vinna.

Diego är 1.65 på 5d och det är spelvärt annars kan man inkludera honom i en parlay med Eddie Gordon.

Huvudmatchen har jag ingen aning om hur den ska gå, jag tycker att den ser mycket jämn ut på förhan. Rockhold är en mycket bättre brottare dock är Lyoto svår att få ned. Lyoto imponerade desutom de sista två ronderna mot Weidman trots förlust. Jag tror att han har en god chans till seger bara han stoppar Lukes nedtagningar så ska han vinna detta stående. Lyoto finns till 2.56 på pinnen men jag avaktar och hoppas att oddset stiger närmare starten på fighten.

Finns det intresse för en breakdown på någon av galans matcher kan jag försöka fixa till en, hojta bara,
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cicero (+10)

Senast redigerad av the chef den 2015-04-18 klockan 16:55.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 23:01   #64
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Intressant och uppskattat att höra speltankar om UFC. Mitt intresse och därmed min kunskap har dessvärre minskat de senaste 1-2 åren, men börjar hitta tillbaka och kikar mer och mer. Har nog inte så mycket konstruktivt att komma med själv men ska kika igenom oddsen.
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 18:40   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kull att du gillar!
Tyvärr var Gordon helt usel och jag överskattade honom rejält, varken Gordon eller Dempsey hör hemma i UFC
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 15:04   #66
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En ny gala idag, tyvärr har många bra matcher försvunnit och den är inte så lockade. Huvudmatchen är en titelmatch i flugvikt mellan Demetrious Johnson och Kyoji Horiguchi. DJ är mästare och en av de bästa i P4P just nu. Han är bra på allt och just nu kan ingen i flugvikten hota honom. DJ har tidigare fått kritik för att han inte avslutat matcher men det har ändrats och 3 av hans 4 senaste segrar har varit på avslut.
Japanen är tuff och duktig men inte alls på samma nivå som DJ han har en helt ok brottning och 9 segrar via KO/TKO men han lär ändå inte ha en chans på DJ här.
DJ har grymma nedtagningar och är ne av de bästa MMA brottarna någonsin. Tyvärr finner jag inget som är spelvärt i denna matchen just nu. Jag tror att DJ kan vinna detta via sub men skulle vilja ha minst 3.0 för ett spel på det just nu hittar jag bara 2.75.

Co-Main är en match mellan Rampage och Fabio Maldonado
Den här matchen har potential till att bli en riktig slugfest men kan även bli hur tråkig som helst.
Efter sitt äventr i Bellator är Rampage tillbaka i UFC, han är en rolig fighter när han är på humör och det ska bli kul att se han i UFC igen. Rampage är erfaren och har sett faktiskt sett bättre ut i Bellator, hans sista matcher i UFC gick inget vidare och han förlorade 3 raka dock mot riktigt tufft motstånd. Rampage är bra stående men inte på marken, han lär dock inte behöva bekymra sig för att dne här matchen ska utspelas på marken.
Maldonado är en riktigt tuff fighter med bra boxning och grymma kroppslag. Han tål hur mycket stryk som helst och kan alltid trötta ned sina motståndare med hårda kroppslag. Han börjar bli till åren och är rätt seg men om han lyckas trötta ut Rampage kan han mycket väl vinna detta. just nu finns han till 3.26 och det är värt 0.5 u.
Rampage är som sagt till åren och även fast han vunnit några matcher i rad nu så har han inte den bästa konditionen längre.

Senast redigerad av the chef den 2015-04-25 klockan 15:09.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 19:57   #67
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Har missat din dagbok totalt, spelar själv på alla UFC-event men är dålig på att vara aktiv här. Kommer följa!
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-09, 19:09   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny vecka nya spel

Ogiltigt spel-ID: 2592863


Ben tränar med Tiger Muay thai han är en riktigt bra striker han har inte ett dåligt TDd men inte ett bra heller. Ozkillic är en riktigt bra brottare och har en helt ok boxning som han kan använda sig av för att få till sina nedtagningar. Han har även en bra haka och bör klara av slagen från Nguyen. Jag tror att Ozkillic tar detta relativt enkelt, hans brottning och nedtagningar bör göra skilnaden

Senast redigerad av the chef den 2015-05-10 klockan 14:13.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 08:42   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tyvärr gick ju spelet förra veckan inte så bra men spelet i SS gick in så lite +. Denna vecka går galan i Filipinerna och jag tror mig ha hittat några intressanta spel:

Ogiltigt spel-ID: 2600756


Magny har varit riktigt het det senaste åren och har plockat flera rakar segrar, dock brukar han ha problem i clinchen och just där är Lim stark. Magny blev som vi kommer ihåg knockad av Ricci i TUF just i clinchen, Lim som har krut i nävarna och bra i clinch borde kunna upprepa det till ett fint odds.

Har även ett spel på Ning Guangyou men där har oddset doppat ordentligt ser jag nu och något värde finns ej kvar

Senast redigerad av the chef den 2015-05-16 klockan 16:29.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 16:24   #70
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 1180
Standard

Spelade också Lim, han kunde lika gärna vunnit den. Magny har en förmåga att vara på väg förlora matcherna men komma tillbaka och hitta vinst, som Chiesa.

Några spel inför lördagen?
Tror själv på Condit, kanske ITD och en rak på KJ Noons.
mapa0402 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 18:39   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja såg ju onekligen ut som Lim var på väg mot seger men starkt av Magny att komma tillbaka, Lim måste nog börja fundera på en flytt till MW.

Har inte riktigt hunnit kolla igenom matcherna till lördag, Noons vågar jag mig inte på till nuvarande odds Oliveira är riktig bra stående.
Men jag är lite sugen på en dubbel med o2.5 i Parke-Trinaldo och Rony Jason till 1u men inte bestämt mig än.

Angående Condit kan han kanse vara värd att hålla koll på live, Alves brukar ju starta bra men tröttna så kan nog få ett bra odds på Condit efter 1a
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-01, 10:56   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hugger redan nu ett spel inför helgens gala

Ogiltigt spel-ID: 2624746


Visst Hendo är till åren och har inte direkt blivit bättre, han är långt ifrån sitt forna jag men jag tycker ändå att han ska ha en god chans mot en överskattad Boetsch som egentligen inte är särskilt bra på något. Jag tror att Hendo tar ett dec här och komemr tillbaka till vinstkolumnen
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 16:36   #73
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Idag är det dags igen, gala från Berlin med en svensk på kortet, nämligen Niklas Bäckström som möter Noad Lahat.

Bäckström kommer från en förlust mot britten Mike Wilkinsgson en KO. Det var en match som Niklas skulle ha vunnit men en skada och slarv från Niiklas sida satte stopp för det. Här har han dock fått en bra match att åter ta sig in i vinstkolumnen.

Lahat är en israel som tränar hos AKA han är en bra grappler från top position och det är hans chans att vinna detta att ta ned Niklas att dra ut honom. Men Niklas har en bra grapling och bör kunna undvika detta. Annars är Lahat ganska slarvig stående och lägger all sin kraft bakom alla slag och tröttar ut sig relativt fort. Klarar Niklas sig 1a ronden ska han vinna detta.Han är bättre stående och är riktigt bra på att strypa ut folk.
1.48 är bra i en parlay men jag drar iväg en chansning på bäckström via sub 4.5 1u och även att matchen blir fight of the night 11.0 0.5 u
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 18:34   #74
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Usch helt fel ute här, Niklas stående var inte alls bra idag och jag har nog överskattat det en hel del. Var en jämn match men tror tyvärr även FOTN är förlorat
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 19:12   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nästa helg är det dags för UFC 189. Huvudmatcehn skulle varit mellan Mcgregor och Aldo tyvärr skadade Aldo sig och Chad Mendes ersätter. En bra match men inte alls lika intressant som Aldo mathen hade varit. McGregor har tagit sig upp till titelmatch snabbt och många har gnällt över att han aldrig mött en brottare, nu gör han det.

Mendes är inte bara en bra brottare utan har även bra power i sina slag. McGregor har ett riktigt bra stående men hans markgame har jag inte sett lika mycket av, men han har två förluster och bägge har varit via sub detta var dock ganskal änge sig och jag antar att han verkligen fokuserat en hel del på sitt sub defense.

McGregor har haft ett fullt camp och bör ha en liten fördel, Mendes är dock riktigt vass och har en mycket god chans att ta detta. Just nu går det att få 2.23 på Mendes men McGregor har skaffat sig riktigt många fans som tror stenhårt på honom så jag hoppas att oddset ska stiga lite så kommer jag att hoppa med minst 1u, har även en del andra spel till galan men de lägger jag upp lite senare
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td