Ett par stycken spel på Spring Training. Tycker det är lite underligt att bortalag får en sådan nackdel i oddssättningen, och har därför plockat ut ett par lag som känns som att oddsen är felsatta på!
Spelen är främst baserade på vilket pitcher som förmodas starta och dennes statistik.
Ogiltigt spel-ID: 2484582
Skulle säga att den här matchen är ganska 50/50 och därför väljer jag att gå med Brewers då jag anser att det är överodds.
Ogiltigt spel-ID: 2484577
Två stycken rutinerade pitchers ser vi i denna matchup. Jag väljer att gå med Kershaw då det känns som en stabilare pitcher överlag med lägre WHIP och stabilare ERA. En del tycker inte att det här är så relevant men min känsla är ändå att Dodgers har en bra chans att ta hem den här matchen.
Ogiltigt spel-ID: 2484576
En ung pitcher mot en rutinerad sådan. Cardinals pitcher Carlos Martinez har spelat 117 innings gentemot Marlins Dan Haren som har spelat 2232 innings.
Dan Haren har däremot inga vinster under spring training vilket gör att det känns som att en viss uppvärmningsperiod kan behövas för honom.
Ogiltigt spel-ID: 2484574
Skulle förmoda att oddsen är låga här på Detroit efter att ha slagit Baltimore i två raka matcher (15-2, 5-4) men nu möter man ett Atlanta som eventuellt kan vara lite mer på hugget (förlorade senast mot Mets 5-2). Teheran är en duktig pitcher som brukar lyckas hålla nere hitsen i matcherna (1.14 WHIP) men har aldrig kastat en enda gång mot dagens motståndare, så det blir intressant!
BOL