Ämne: V5 Århus 8/3
Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-08, 09:22   #1
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V5 Århus 8/3

Gillar danska travet då jag tycker utdelningarna på streckspelen ofta är relativt bra på förhållandevis enkla rader. I går på charlottenlund gav v65 5301kr på raden fav-3e hand-fav-2a hand-3e hand-3e-hand.

Är tidigt ute men här är några funderinger

Avd 1 Borde vara täckt på 4 streck. 1,2,5 & 6.

6 Nicoline Elmegård varnar jag lite extra för då hon ser ut att bli lite bortglömd.
Kollat lite i lopparkivet och tycker hon gjort det bra. Mitt första streck blir nog 5 Tit.

Avd 2 öppet. 2 Rubin blir nog favorit och är bra men jag tänker inte spela utan att ha med 4 Tip top Gardenia som senast han gästade banan vann efter ett fantomupplopp. kolla gärna arkivet från den 5/10. Just nu spelad till bara 4%

Avd 3 Här blir nog 2 Save your Love favorit efter att ha vunnit 3/4 senaste. Dock har motståndet varit enklare. Min klara förstahäst och kanske dagens spik
är 7 Triton Neergård som vann 5 lopp i fjol och fick en perfekt årsdebut för 9 dagar sen. Gick i mål okörd som fastlåst sist. Fick ett fjärdepris och intrycket var minst sagt bra.

Avd 4 Känns vidöppet , helgardering?

Avd 5 Har hittat 2 st som gett fina intryck.
4 William Tinghöj & 6 Tristan Derm. kanske blir ett par till men de vill jag ha med iaf.

Nu måste jag iväg då dottern har 2 handbollsmatcher men återkommer om jag kommer på något mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
affe56 (+7), oinkk (+5)

Senast redigerad av Basse den 2015-03-08 klockan 14:18.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat