Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-12, 19:20   #864
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Genusfotograferna

Man trodde ju att dessa herrar hade tillräckligt med Dra åt helvete-pengar för att inte sälja sig till djävulen för några halvtimmar i tablån. Jag hade grundligt fel.

Man försöker förstå men det går bara inte. Om dom suttit på ett köksbord och smetat in sig i varandras avföring så hade det varit lättare att känna sympati. Om dom blivit filmade med att suga av en uteliggare under en lastkaj hade också då vägen till empati och förståelse varit kortare. Men det här går bara inte att ta in.

Orkar ni inte se hela, vilket är fullt begripligt, så spola fram till 25:55 och hör på vad dom båda, under skratt och glam, berättar om ett av inträdeskraven för att få ett helt avsnitt till sin ära. Jag tycker ändå ni ska offra knappa 30 minuter av ert liv och se hur sjukt samhället (SVT i synnerhet) har blivit. Har ni dessutom inte betalat tevelicensen så kan ni rakryggat se er i spegeln efteråt och säga till er själva - Den här dyngan har åtminstone inte Jag bidragit till. http://www.svt.se/alla-ar-fotografer...ng-2-avsnitt-1

Det här är absolut inget unikt undantag. Om han tagit i ordentligt så hade han nog fått ta över rodret helt och hållet. Lex Kakan.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat