Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-06, 10:22   #856
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

bättre att lägga in stålarna på deras aktie! 116% upp på 3 senaste åren...


bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-18, 19:46   #857
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Så kom Påven ut som feminist också. Snälla skjut mig nån.

Citat:
Redan tidigare på dagen skapade påven stora rubriker, när han vid ett besök på ett katolskt universitet uppmanade män att inte vara mansgrisar och att lyssna mer på kvinnors idéer.
http://www.svt.se/nyheter/varlden/mi...assa-med-paven
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 21:51   #858
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Produktplacering är tillåten i filmer, tv-serier, sportprogram och program med lätt underhållning, förutsatt att programmet inte huvudsakligen vänder sig till barn under tolv år.

Produktplaceringen får inte medföra att kommersiella intressen gynnas på ett otillbörligt sätt. Det finns även begränsningar i vilka slags produkter som får placeras. Information om att det förekommer produktplacering ska lämnas i början och slutet av programmet och efter avbrott för annonser. Informationen ska endast bestå av en neutral upplysning om att det förekommer produktplacering och om den vara eller tjänst som har placerats.
http://www.radioochtv.se/tillsyn/reg...oduktplacering

Det var visst tillåtet. Att dom knappt kan visa rörliga sportbilder ens i efterhand utan reklam har man ju vant sig vid.

Ja om ni sett Stjärnorna på slottet så kan ni knappast ha missat den frekventa exponeringen av maltdryck från Mariestads. Skiter innerst inne fullständigt i sånt här men det är hyckleriet som skaver i mig. Det fetstilta uppfyller dom inte heller. Har ni sett någonting på SVT där dom medger att produktplacering förekommer?

Verkar ha förekommit länge sånt här. Googla så finns det hur mycket som helst. http://www.svd.se/opinion/brannpunkt...en_1080485.svd
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 15:56   #859
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Dagens citat


Citat:
Har du vunnit några större summor tidigare?

- Jag har haft 13 rätt på stryktipset flera gånger. Men det har aldrig blivit mer än 5 000 kronor. Jag tippar med hjärnan och om alla tecken hamnar rätt är det många favoritsegrar och låg utdelning.
Kan det bli något annat än 5 miljonen på lotten? http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....hysen-miljoner

7 april är det dragning och jag ska försöka fixa en livesändning hit.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 07:28   #860
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

http://www.di.se/artiklar/2015/2/16/...-nya-karleken/

Brukar inte upplåta tråden till skvaller av detta format. Men det här var så oväntat att jag inte kunde låta bli. Ungefär som att Göran Persson skulle få ihop det med Puma Swede. Eller Alexander Bard med Sivert Öholm för den som gillar den kombon bättre.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 08:47   #861
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Hon kanske var ett gammalt runkobjekt för Anders Borg?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 10:23   #862
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Givetvis var det där svårgissat, men var det mycket högre odds på att Dominika Peczynski skulle bli Borgs nästa GF jämfört med enskild annan random svenska? Knappast. Eller vem tippade du det skulle bli Wagner?

Det är inte på långa vägar lika förvånande som att Göran Persson skulle bli ihop med Puma Swede.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 12:40   #863
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
115 SVT Text Onsdag 18 feb 2015
INRIKES PUBLICERAD 17 FEBRUARI

Chef som angrep tiggare betalar ej

Den före detta butikschef som ofredade
en tiggare genom att hälla vatten på
ett fönster så att hon blev blöt har
inte batalat* skadestånd.

Han anklagades för att ha hällt
vatten på henne utanför en livsmedels-
butik i Göteborg. Han dömdes i novem-
ber till att betala dagsböter och
skadestånd.

Mannen, som miste jobbet, säger att
han är pank men avser att betala när
han får råd. Ärendet har nu gått till
Kronofogden. Han hävdar också att han
råkade stänka vatten på kvinnan.
Kronofogdeärende (skadestånd) har blivit riksnyheter. Dårhus.

*Stavfelet är identiskt med originalet skapat av dyslektikerna på vänsterorienterad SVT.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 18:20   #864
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Genusfotograferna


Man trodde ju att dessa herrar hade tillräckligt med Dra åt helvete-pengar för att inte sälja sig till djävulen för några halvtimmar i tablån. Jag hade grundligt fel.

Man försöker förstå men det går bara inte. Om dom suttit på ett köksbord och smetat in sig i varandras avföring så hade det varit lättare att känna sympati. Om dom blivit filmade med att suga av en uteliggare under en lastkaj hade också då vägen till empati och förståelse varit kortare. Men det här går bara inte att ta in.

Orkar ni inte se hela, vilket är fullt begripligt, så spola fram till 25:55 och hör på vad dom båda, under skratt och glam, berättar om ett av inträdeskraven för att få ett helt avsnitt till sin ära. Jag tycker ändå ni ska offra knappa 30 minuter av ert liv och se hur sjukt samhället (SVT i synnerhet) har blivit. Har ni dessutom inte betalat tevelicensen så kan ni rakryggat se er i spegeln efteråt och säga till er själva - Den här dyngan har åtminstone inte Jag bidragit till. http://www.svt.se/alla-ar-fotografer...ng-2-avsnitt-1

Det här är absolut inget unikt undantag. Om han tagit i ordentligt så hade han nog fått ta över rodret helt och hållet. Lex Kakan.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 19:35   #865
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Saker jag inte förstår mig på - Del 25


Hur gruppvåldtäkter i Indien kan få mer uppmärksamhet än dom som begås i vårt egna land. http://www.svt.se/nyheter/varlden/74...tagen-i-indien
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 21:36   #866
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg


Vi har ju haft lite svårt att inse att bandyn lämnat stan för gott. Det pratas bara om när (inte om) den kommer tillbaks och få vill släppa sargen och inse att det aldrig kommer ske.

Jodå snart vill dom spela ute igen och mögliga omklädningsrum fräschar vi upp med wunderbaum.

När/om vi byggt en ny arena som rymmer 15-20 000 kommer dom lämna Friends Arena som ett skott. Ja dom tror det på fullaste allvar!

Separationsångesten var så svår att vi ställde till med en egen fest och låtsades att allt var som förut.

Tji fick dom som vi säger http://www.unt.se/sport/sm-finalen-l...t-2331942.aspx
Sämsta publiksiffran på 20 år så nu kräver vi finalen tillbaka.

Kommunalrådet har lovat att skrapa bort lite ytmögel från åtminstone det ena omklädningsrummet (slantsingling avgör vilket) och så ryktas det om dubbla papper till korv med bröd. Slå det om ni kan.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-23, 19:27   #867
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Som vanligt ligger jag lite före det officiella. http://www.unt.se/sport/politiker-vi...n-3652138.aspx
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-27, 16:23   #868
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Några Norgehistorier tror jag aldrig vi haft. Den här är helt sann också. Jag köpte ett hantelset på XXL men nu hade jag stoppat på så mycket vikt så att låsen börjat spricka. Inget jag berättade då jag trodde dom skulle skicka 4 nya lås utan snack. Men ack vad jag bedrog mig. Så här gick turerna...

Hej, har ett "X-ERFIT DUMBBELL SET 30 KG" från er men nu har låsen börjat spricka och dom gängar knappt i längre. Jag kanske har blivit för stark och dragit åt för hårt. Var in på XXL men dom hade inga lås över som låg och skräpade men jag fick ett servicekort till er. Tycker det är onödigt att köpa nytt när det bara är låsen som krånglar och kan ni skicka 4 nya för en billig penning så vore jag tacksam.

Hej

Misstänker att det är den du är ute efter (så en bild på lås till 50 mm-stång fast jag har 25 mm).

Nej.

25 mm och 399 kronor för 4 lås + 2 stänger + 30 kg vikter. http://www.xxl.se/traning/styrketran...084388_1_style


Hej

207400-001 EX Vektkoff 13,6 - Star lock collars (25 mm gjengelås) 80kr st
Hittade ett billigare alternativ.
49kr och frakt tillkommer så du betalar runt 300kr för dem.

Skicka gärna postnummer ifall du vill ha dem.
Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards,

Mylna Sport


Hej, Kolla först så att låsen verkligen passar till den stång jag har. Gör dom det så kan du skicka dom omgående.
/tack

Hej

Ja de ska passa, vi ska få det skickat imorgon på morgonen.

Du har dem i veckan.

Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards,

Mylna Sport

(sen kom en faktura på 377,49 SEK men inga lås. Men av fakturan kunde jag utläsa att det var två st lås och inte fyra)

Hej,

Bestrider faktura XXXXXX då varken priset eller varorna stämmer med det som var beställt. Jag var i behov av 4 (FYRA) lås till ett "X-ERFIT DUMBBELL SET 30 KG" då dom spruckit efter bara några månaders användande.

Efter lite dividerande fram och tillbaka så skulle det ordnas (4 lås) för "runt 300kr". Vilket får anses som hutlöst då ett helt nytt set kostar 399 på XXL men jag accepterade ändå.

Men då fakturan dök upp så var den på 377,49 SEK och för två stycken lås!! Några lås har jag ännu inte sett till men ni behöver inte skicka några heller och fakturan kommer inte heller den betalas då jag inte fått det jag beställt. Jag skulle inte ens betalat 377 spänn för 4 lås. Det borde ju vem som helst begripa när ett helt nytt set (30 kg vikter, 2 stänger, 4 lås) kostar 399. Bifogar tidigare mailkonversation.


Hej

Då tar jag bort den fakturan, den är skickad till dig redan men du behöver inte skicka tillbaka den.

Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards,

Mylna Sport

.................................................. ..

På eftermiddan kom dom två låsen med posten. Dom passade inte.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+2), NiLu (+2), Stekel (+10)

Senast redigerad av Wagner den 2015-03-27 klockan 16:24.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 22:58   #869
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
106 SVT Text Fredag 03 apr 2015
INRIKES PUBLICERAD 3 APRIL

Giftiga slipers lämnas i marken

Markägare oroas över att statliga
Svenska Kraftnät låtit fundamenten
ligga kvar i marken vid rivningar av
hundratals äldre kraftledningar.

Stolparna vilar på fundament av
träslipers, som är impregnerade med
det cancerframkallande ämnet kreosot.
Totalt rör det sig om 805 stolpar och
900 ton kreosot
, enligt Lantbrukarnas
Riksförbund LRF.

Men enligt Svenska Kraftnät blir
miljöpåverkan mindre om stolparna
ligger kvar i marken än om de grävs
upp.
Nu är inte jag någon expert på vare sig stolpar eller kreosot. Men dryga 1100 kilo per stolpe låter lite väl tilltaget.

Speciellt som det trängts ihop i fundamenten till stolparna. http://www.svt.se/nyheter/inrikes/kr...roar-markagare

Och annars då, vad bekymrar er på fredagskvällarna?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-04, 05:37   #870
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Och annars då, vad bekymrar er på fredagskvällarna?
För lite sprit.....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td