Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-18, 09:45   #3
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

avd 3

2 Borga Effekt skall bli intressant att följa hon radade ju upp toppinsatser på 75 förra året. Här har jag faktiskt ingen koll på varför man gick till vila i augusti i fjol och mottager gärna info om detta. skada eller bara vila efter hårt matchande?

10 Lucky Sec var mycket bra senast och är väl den som kan utmana. såg ut att ha avgjort loppet sist mitt i banan när Flemming kommer med tokspurt på snikspåret med Go Johnny Gogogo . Är Tveksam till att Lucky Sec ens såg den hästen förrän det var för sent då den kom 4 spår innanför.

Summering

Om björn har sin häst någorlunda i ordning vinner han detta. Ser inte vem som skall svara och björn släpps väl troligt till tät och får bestämma som han vill, som så ofta förr. Erfarenheten säger mig att det är lönsamt att gardera i dessa lägen när kända hästar kommer ut efter lång vila och blir stora favoriter. Lucky sec är ju den som visat form men ser et att behöva göra loppet själv.

Avvaktar mer info om hästarna/balanser här innan jag tar ställning till hur jag spelar.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat