Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-29, 14:02   #386
OskarSvanberg

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Grattis till alla er som satte den där. Snyggt spelat.

Jag kommer fortsatt inte att strecka kuskar som Oskar Svanberg i såna här sammanhang. Måste ju vara 1 gång av 100 som dom lyckas vinna, men allt är ju möjligt nån gång på ett årtusende.
Hej.

Tråkigt att du tycker att jag inte duger. Gör mig inte så mycket, men så pass att jag var tvungen att kolla statistiken.
På travsport.se kan man se mina 27 senaste starter inom rikstoton. Av de har jag vunnit 4, eller 14,8%.
I år har jag en % på 21 totalt och förra året 14.
Det är iaf helt ok för mig. Jag säger inte att jag är lika bra som Erik Örjan eller Björn, men ibland är det också av vikt att man känner hästen.
Mina ägare får själva bestämma om de vill ha andra kuskar, är dock få som vill, för några år sedan gav det bra resultat att sätta upp en världsartist, men inte på slutet. Erik A hade jag fin träffprocent med på V7 för några år sedan. Vinner mina hästar oftare med hyrkuskar gör jag så, det har dock inte givit önskvärd effekt på sista tiden. Är dock öppen för att prova mer, var mitt beslut att sätta upp örjan, ägaren ville att jag skulle köra.

Det lönar sig att vara påläst.

Mvh Oskar Svanberg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5), Helge (+50), kocken (+20), Stekel (+100), Migge (+1), Fulsprit (+10), alle (+10), clarund (+7), MattiasB75 (+5), hammmmmar (+10), Stall 4 (+10)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat