Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-03, 01:17   #31
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Kenneth Haugstad om 14 King City (V75-2):
– En rätt så trevlig häst som vi har haft sedan lite innan jul. Han hade lite svårt mot de bästa i USA men höjde sig mot slutet där borta. Han har jobbat på bra i vinter men är såklart svår att sätta in i loppet. Troligen skor och med klaff kan han vara trea, fyra.

Kan vara en rolig skräll om favoriten har en dålig dag!
Ja men Edge Boko bara vinner det där loppet så det är bara att bläddra vidare.

En annan som aldrig lägger felfri och frisk imorrn är Bellfaks. På senaste V75-floppen och uppehåll blir den väldigt mycket mindre favorit än senast det begav sig. Då var den i det närmaste överstreckad till skillnad från den här gången. Men jag spikar inte, förutsättningarna gör galopprisken ganska stor och det finns många spelintressanta motbud.

Vet inte om Indigious blir favorit till slut imorrn, men tycker det är väldigt snett om den blir det. Står 20 meter för långt bak för det. Ålands Vikingen är väl mest spelintressanta i loppet som jag ser det, oddshöjande med kuskbyte men jag tror inte chansen försämras mer än marginellt av den anledningen. Ratade vanemässigt Vikingen fram tills för några starter sedan. Man får lov att omvärdera den här skuttburken som stabiliserats väldigt om man jämför med ett tiotal starter sen. Det hela påminner om en annan Viking som utvecklat sig till en ganska stabil och svårslagen stayer...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat