Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-03, 00:17   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Kenneth Haugstad om 14 King City (V75-2):
– En rätt så trevlig häst som vi har haft sedan lite innan jul. Han hade lite svårt mot de bästa i USA men höjde sig mot slutet där borta. Han har jobbat på bra i vinter men är såklart svår att sätta in i loppet. Troligen skor och med klaff kan han vara trea, fyra.


Kan vara en rolig skräll om favoriten har en dålig dag!
Ja men Edge Boko bara vinner det där loppet så det är bara att bläddra vidare.

En annan som aldrig lägger felfri och frisk imorrn är Bellfaks. På senaste V75-floppen och uppehåll blir den väldigt mycket mindre favorit än senast det begav sig. Då var den i det närmaste överstreckad till skillnad från den här gången. Men jag spikar inte, förutsättningarna gör galopprisken ganska stor och det finns många spelintressanta motbud.

Vet inte om Indigious blir favorit till slut imorrn, men tycker det är väldigt snett om den blir det. Står 20 meter för långt bak för det. Ålands Vikingen är väl mest spelintressanta i loppet som jag ser det, oddshöjande med kuskbyte men jag tror inte chansen försämras mer än marginellt av den anledningen. Ratade vanemässigt Vikingen fram tills för några starter sedan. Man får lov att omvärdera den här skuttburken som stabiliserats väldigt om man jämför med ett tiotal starter sen. Det hela påminner om en annan Viking som utvecklat sig till en ganska stabil och svårslagen stayer...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 05:48   #32
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Riktigt skönt att vara på väg till Färjestad! Fint väder ser det ut att bli också, vilket höjer stämningen ytterligare
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 07:33   #33
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Riktigt skönt att vara på väg till Färjestad! Fint väder ser det ut att bli också, vilket höjer stämningen ytterligare
Jag skall också dit
Har du några tips som man kan lira i luckan
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 08:20   #34
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Jag skall också dit
Har du några tips som man kan lira i luckan
Ta den med roligast namn
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 08:25   #35
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Spelvärde har en fin rabatt för dessa som använder joker. Inte för att jag vet hur dem vet vilka som använder joker.

"Klippkort på 10 valfria omgångar på Spelvärdes omfattande V75-tipsmaterial - 295 kr! - Ordinarie pris 1192 kr!"

Men måste ändå ses som en bra deal?


Edit: Deras intervjuer m.m. i alla ära. Men nu måste dem börja leverera med systemförslagen, kan inte minnas senast ett generera i sju rätt som haft betydelse. Men det var längesen. Och så länge jag följt med har dem aldrig haft åtta rätt på V86. Ingen pik eller så, som sagt intervjuerna som intresserar mig mest. Men strömmen vill väl ha valuta för systemförslagen, imorgon tror jag systemförslaget ska vara klart vid 13.00 det kan kanske vara till en fördel.
Var hittar man detta erbjudande?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 08:31   #36
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Vilken tid är det spelstopp för v75 idag?
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 08:41   #37
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3646
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yankee Visa inlägg
Vilken tid är det spelstopp för v75 idag?
14.30
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:24   #38
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Riktigt skönt att vara på väg till Färjestad! Fint väder ser det ut att bli också, vilket höjer stämningen ytterligare
Förväntar mig att du levererar en härlig skräll till kallisloppet i V4-4
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:30   #39
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 949
Sharp$: 2173
Standard

Spelmässigt enormt intressant omgång!!
Citat:
Ja men Edge Boko bara vinner det där loppet så det är bara att bläddra vidare.
= Love it! , sällan sett en mer överstreckad häst , visst är det god vinstchans men..kom igen 66% och alla andra under 10%..enormt spelvärde att fälla denna , galopperat i 50% av starterna (räknar med provlopp här..) Shj snackar om bfro = kan bli bra..men kan bli galopp lika gärna imho.
Första tanken spiken kommer i nästa lopp =4 Siri Lock 4% ???? Tar spets och skall slås därifrån. V75:7 Goops bästa chans (enligt Goop själv) 9 Junior Troy ,bfro 7% ?
Finns många fler underliga tips/felstreckade i denna omgång.För att ta ett exempel: V75:6
Ett gratis V75 tips förordar spik på 2 Ark went in(3%) medan en betaltjänst rankar den sist..
Skall absolut ej vara rankad sist med dom tiderna+vinst % på distansen , men knappast en spik . Stallet andra häst 9 Alkalizer Am känns understreckad på 3% också.
Som sagt , väldig skillnad på tips , en häst med 4 livsstarter som gigantisk favorit. Bortglömda hästar i dom flesta avdelningar.Blir intressant , men kan ju såklart bli en favoritparad , men jag är skeptisk idag .Systemet blir inriktat på hög utdelning idag . Missar jag pga. Favoritomgång=so what..
Mvh ,
L
*Better to burnout,than to fade away**
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:34   #40
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Tankar och funderingar

V75-1: D'One årsdebuterar och möter en hel del hästar som tillhör andra länders stamböcker, till skillnad från de årgångslopp hon mest tävlat i tidigare. Flera av dem har form, och D'One kommer inte att få något gratis. Det behöver nog streckas en del här.

V75-2: Edge Boko är megafavorit. Orutinerad dock, och på tillägg står en del mer hårdhudade. 10 - 13 - 14 - 15 kan vara bra garderingsbud.

V75-3: Stolopp, och det känns som att det är rätt jämnt. Staket anbefalles.

V75-4: Lärlingslopp, men med många rutinerade lärlingar. Tokio Hotell Hall är en bra häst, men inte på något vis överlägsen. Det finns några betrodda där bakom som är bra garderingsstreck för den försiktige.

V75-5: Bellfaks är en bra chansspik tycker jag. Bakom är det ganska jämnt, så att spika här skär bort många rader. Han är förvisso yngst, och det är årsdebut, men har visat goda kvaliteter. Det här tror jag är en häst som går upp i högsta klassen för kallblod.

V75-6: Charrua Forlan har årsdebuten avklarad. Jag blir ärligt talat besviken på hästen om han inte städar av det här motståndet.

V75-7: Lohman har visat fin form efter lång vintervila, men inte precis mött det här motståndet. Pantarei Ans är första motbud, och vad Ålands Vikingen och Indigious kan prestera efter en tids frånvaro skall bli intressant att se.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:38   #41
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Varför blev Boston Credit struken? Tänkte spika :( Nåväl, tillbaka till ritbordet.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:42   #42
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad skulle ni gissa att omsättningen landar på idag?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:44   #43
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3202
Standard

Intressant info tagit från Travnet om inte alla har läst den


Spelmässigt är 5 Alva Garbo mest rolig då hon blivit tappad av spelarna med sina 7%. Hon var en av favoriterna på V75 i Bergsåker men då var Geisha Sund i toppslag och var för bra. Alva var mycket bra vid segern i Norge då hon enkelt reglerade dem från utvändigt ledaren och spurtade bra i spåren senast bakom fine Legend Brodde. Det ska nu blir barfota runt om för första gången på länge, och första gången hon gick så vann hon
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 10:12   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 224
Sharp$: 57350
Standard

Intressanta skoryck från Stall Stig H anmälda

Edge Boko: barfota runt om ffg (spelvärdesmässigt ligger dock värdet i att tro ett den ändringen innebär flopp då den har sanslösa 70 procent av insatserna i detta 15 hästarslopp)

Indigious: Barfota runt om ffg sedan 2013 då den i finalen av Europaderbyt barfotadansande på alla hovarna gick 1,11,0 över full distans. Man ryckte även alla skorna i Eskilstunas fyraårstest det året och då vann den och slog bl a Digital Ink. Har därefter, åtminstone i Sverige, tävlat med skor.

Stig H bekräftar skorycken på hemsidan så det är nog inget man bara anmält för att sen ändra.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 10:16   #45
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Intressanta skoryck från Stall Stig H anmälda

Edge Boko: barfota runt om ffg (spelvärdesmässigt ligger dock värdet i att tro ett den ändringen innebär flopp då den har sanslösa 70 procent av insatserna i detta 15 hästarslopp)

Indigious: Barfota runt om ffg sedan 2013 då den i finalen av Europaderbyt barfotadansande på alla hovarna gick 1,11,0 över full distans. Man ryckte även alla skorna i Eskilstunas fyraårstest det året och då vann den och slog bl a Digital Ink. Har därefter, åtminstone i Sverige, tävlat med skor.

Stig H bekräftar skorycken på hemsidan så det är nog inget man bara anmält för att sen ändra.

Nej, det twittrade hovslagaren om för snart en timme sen, han är suverän.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td