Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-03, 10:34   #40
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Tankar och funderingar

V75-1: D'One årsdebuterar och möter en hel del hästar som tillhör andra länders stamböcker, till skillnad från de årgångslopp hon mest tävlat i tidigare. Flera av dem har form, och D'One kommer inte att få något gratis. Det behöver nog streckas en del här.

V75-2: Edge Boko är megafavorit. Orutinerad dock, och på tillägg står en del mer hårdhudade. 10 - 13 - 14 - 15 kan vara bra garderingsbud.

V75-3: Stolopp, och det känns som att det är rätt jämnt. Staket anbefalles.

V75-4: Lärlingslopp, men med många rutinerade lärlingar. Tokio Hotell Hall är en bra häst, men inte på något vis överlägsen. Det finns några betrodda där bakom som är bra garderingsstreck för den försiktige.

V75-5: Bellfaks är en bra chansspik tycker jag. Bakom är det ganska jämnt, så att spika här skär bort många rader. Han är förvisso yngst, och det är årsdebut, men har visat goda kvaliteter. Det här tror jag är en häst som går upp i högsta klassen för kallblod.

V75-6: Charrua Forlan har årsdebuten avklarad. Jag blir ärligt talat besviken på hästen om han inte städar av det här motståndet.

V75-7: Lohman har visat fin form efter lång vintervila, men inte precis mött det här motståndet. Pantarei Ans är första motbud, och vad Ålands Vikingen och Indigious kan prestera efter en tids frånvaro skall bli intressant att se.