Ämne: V75-Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-18, 22:06   #443
OskarSvanberg

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Det måste jag hålla med om. Man undrar ju om de är medvetna om att de bjuder in favoriten i matchen.

Ibland gör de såhär och ibland gör de som igår i avd 6. Ingen trycker på favoriten...
Japp, det visste vi.
Grejen är att både jag och Jansson vill vinna. Vi vet att vi måste gå före lindblom för att vinna, går inte att plocka ner lindblom annars. Därför svarade först Jansson när åke stötte, och sen jag några hundra senare.
Men jag trodde dock att Jansson skulle släppa till mig eftersom han tog upp så kraftigt, vilket är en signal att man vill släppa. Med facit hade jag hellre suttit kvar. Men jag hade inte kunnat ta Åkes häst om den fått glida fram, då hade jag ångrat för att jag varit passiv.

Sen: hur fan ska man köra för att ni ska vara nöjda? Det är ett fantastiskt gnäll från den ena nybörjaren efter den andra att ingen kör för vinst, sen blir det lika mycket gnäll när flera kör mot favoriten för att vinna. Visst, vart inte perfekt, men för guds skull, sluta gnälla, hylla sporten, njut.
Eller, varför inte, skaffa en hobby ni tycker om. Om det enda ni kan komma på att skriva efter de två hästarnas fantastiska prestationer är en massa gnäll, då föreslår jag att ni lägger er tid på annat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+25), Farnod (+1), SO (+10), rrylander (+200), Migge (+5), Tirich (+10), NicklasJ (+10), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), asgaya3141 (+1), tomtom2 (+10), hammmmmar (+25), blomman13 (+10), Dahle (+10), zabatsu (+10), eveton (+10), jomtien (+10)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat