Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-23, 16:39   #63
LeBanner

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Skulle jag ge mig på att ranka loppet så hade blivit såhär i dagsläget.

Totalt chanslös är väll egentligen bara obi wan som kom med p.g.a solvato inte kunde. Dansk häst med kan vara en anledning. Men den vinner aldrig. 0/10

Skulle vilja kalla oasis bi nästa lika chanslös som obi wan. Senast fick den lunka undan i spets på snabb bana men bästa hästen struken och enda kvarvarande utmanaren hoppade. Spåret spolierar chanserna totalt. 2/10

El mago pellini såg bra ut sist i årsdebut. Möter tuffare än någonsin men kanske kan ludde med sin respekt lösa detta.. Hästen 2/10 Bättre spår än oasis men samma betyg på hästen.

Roxanna lär hamna bland de sista i starten. En järndam men endå kort i rocken här..2/10

Sen hästarna som teoretiskt har en chans att vinna men att de skulle hända ser jag som ganska otroligt.

Hade on track haft 1.2.3 men chans på ledning hade den varit given.. Men med spår 7 behövs de läggas en enorm speed första 200. Samt intrycket på han senast såg ganska svajigt ut. Var nära att torska mot en BBS som gick utv om han och han fick dämpa rejält... Nja 3,5/10

Maven såg lysande ut sist glänste i pälsen och gick ett bra lopp! Tror detta är 500m för långt dock. Elitloppet hennes grej.. 5/10

Voltiguer va fin i PDA. Men att tävla i sverige är annorlunda...Tror den gör ett bra lopp men med bakspår och bra emot. så tror jag inte den har mer chans än sina 7-10%. Dock svårbedömd! 5,5/10 Åker med på lappen!

BBS, Support, Princess

Där har ni någon av vinnaren.....Enligt mig iaf!
Strecken är helt felsatta..Support 50% favvis....Vinner detta loppet ska vi säga 1/4 alltså 25%! 8/10

Samma gäller BBS minst en lika bra häst 2 lopp i kroppen intrycket mot on track lös klass. Blir att räkna med!!! 8/10

Princess Grif är en fidus. Snabb ut och tar ledning initialt. Väl där behöver örjan bara vinka bra 4,6,7 som alla vill åt lednigen.. Följa med från 3 inner och köra på speed sista 200 när de andra är trötta... Örjan upp är ju inget minus. Till 3 % är de en spik på ett vågat system och DD spik för er andra

Kan även säga att dagens bästa spik hittar vi i 3 avd. Anette Du Mirel. Done bakspår. backfire årsdebut. Näää... Detta vinner Gabrielle..

Väll mött!

Förstår inte riktigt hur du räknar/tänker här... Support Justice 25% och 8/10?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat