Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-23, 12:13   #61
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Skulle jag ge mig på att ranka loppet så hade blivit såhär i dagsläget.

Totalt chanslös är väll egentligen bara obi wan som kom med p.g.a solvato inte kunde. Dansk häst med kan vara en anledning. Men den vinner aldrig. 0/10

Skulle vilja kalla oasis bi nästa lika chanslös som obi wan. Senast fick den lunka undan i spets på snabb bana men bästa hästen struken och enda kvarvarande utmanaren hoppade. Spåret spolierar chanserna totalt. 2/10

El mago pellini såg bra ut sist i årsdebut. Möter tuffare än någonsin men kanske kan ludde med sin respekt lösa detta.. Hästen 2/10 Bättre spår än oasis men samma betyg på hästen.

Roxanna lär hamna bland de sista i starten. En järndam men endå kort i rocken här..2/10

Sen hästarna som teoretiskt har en chans att vinna men att de skulle hända ser jag som ganska otroligt.

Hade on track haft 1.2.3 men chans på ledning hade den varit given.. Men med spår 7 behövs de läggas en enorm speed första 200. Samt intrycket på han senast såg ganska svajigt ut. Var nära att torska mot en BBS som gick utv om han och han fick dämpa rejält... Nja 3,5/10

Maven såg lysande ut sist glänste i pälsen och gick ett bra lopp! Tror detta är 500m för långt dock. Elitloppet hennes grej.. 5/10

Voltiguer va fin i PDA. Men att tävla i sverige är annorlunda...Tror den gör ett bra lopp men med bakspår och bra emot. så tror jag inte den har mer chans än sina 7-10%. Dock svårbedömd! 5,5/10 Åker med på lappen!

BBS, Support, Princess

Där har ni någon av vinnaren.....Enligt mig iaf!
Strecken är helt felsatta..Support 50% favvis....Vinner detta loppet ska vi säga 1/4 alltså 25%! 8/10

Samma gäller BBS minst en lika bra häst 2 lopp i kroppen intrycket mot on track lös klass. Blir att räkna med!!! 8/10

Princess Grif är en fidus. Snabb ut och tar ledning initialt. Väl där behöver örjan bara vinka bra 4,6,7 som alla vill åt lednigen.. Följa med från 3 inner och köra på speed sista 200 när de andra är trötta... Örjan upp är ju inget minus. Till 3 % är de en spik på ett vågat system och DD spik för er andra

Kan även säga att dagens bästa spik hittar vi i 3 avd. Anette Du Mirel. Done bakspår. backfire årsdebut. Näää... Detta vinner Gabrielle..

Väll mött!
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TurTure (+1), parsalian (+5)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 12:18   #62
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har svårt att se BBS ta sig till spets, iallafall utan svår strid om den. Håller med om att det var en mycket bra prestation när den var tvåa bakom Piraten men vinnaren där hade sparat och övriga var inte av samma kaliber så det såg lite bättre ut än vad det var. Den har nog ungefär likvärdig chans med Piraten i det här loppet och det är också så de är spelade nu. 10% är nog rätt, kanske en smula lågt. Stora spelvärdet i loppet måste ligga på Princess Grif och Support Justice/Maven delar på titeln mest överstreckade.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 15:39   #63
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Skulle jag ge mig på att ranka loppet så hade blivit såhär i dagsläget.

Totalt chanslös är väll egentligen bara obi wan som kom med p.g.a solvato inte kunde. Dansk häst med kan vara en anledning. Men den vinner aldrig. 0/10

Skulle vilja kalla oasis bi nästa lika chanslös som obi wan. Senast fick den lunka undan i spets på snabb bana men bästa hästen struken och enda kvarvarande utmanaren hoppade. Spåret spolierar chanserna totalt. 2/10

El mago pellini såg bra ut sist i årsdebut. Möter tuffare än någonsin men kanske kan ludde med sin respekt lösa detta.. Hästen 2/10 Bättre spår än oasis men samma betyg på hästen.

Roxanna lär hamna bland de sista i starten. En järndam men endå kort i rocken här..2/10

Sen hästarna som teoretiskt har en chans att vinna men att de skulle hända ser jag som ganska otroligt.

Hade on track haft 1.2.3 men chans på ledning hade den varit given.. Men med spår 7 behövs de läggas en enorm speed första 200. Samt intrycket på han senast såg ganska svajigt ut. Var nära att torska mot en BBS som gick utv om han och han fick dämpa rejält... Nja 3,5/10

Maven såg lysande ut sist glänste i pälsen och gick ett bra lopp! Tror detta är 500m för långt dock. Elitloppet hennes grej.. 5/10

Voltiguer va fin i PDA. Men att tävla i sverige är annorlunda...Tror den gör ett bra lopp men med bakspår och bra emot. så tror jag inte den har mer chans än sina 7-10%. Dock svårbedömd! 5,5/10 Åker med på lappen!

BBS, Support, Princess

Där har ni någon av vinnaren.....Enligt mig iaf!
Strecken är helt felsatta..Support 50% favvis....Vinner detta loppet ska vi säga 1/4 alltså 25%! 8/10

Samma gäller BBS minst en lika bra häst 2 lopp i kroppen intrycket mot on track lös klass. Blir att räkna med!!! 8/10

Princess Grif är en fidus. Snabb ut och tar ledning initialt. Väl där behöver örjan bara vinka bra 4,6,7 som alla vill åt lednigen.. Följa med från 3 inner och köra på speed sista 200 när de andra är trötta... Örjan upp är ju inget minus. Till 3 % är de en spik på ett vågat system och DD spik för er andra

Kan även säga att dagens bästa spik hittar vi i 3 avd. Anette Du Mirel. Done bakspår. backfire årsdebut. Näää... Detta vinner Gabrielle..

Väll mött!

Förstår inte riktigt hur du räknar/tänker här... Support Justice 25% och 8/10?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 16:44   #64
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3182
Standard

Hittade på Facebook han verkar veta vad han pratar om.

http://www.bettingexpert.com/se/blog...ravet-aby-2015
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dodo (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 17:48   #65
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Skulle jag ge mig på att ranka loppet så hade blivit såhär i dagsläget.

Totalt chanslös är väll egentligen bara obi wan som kom med p.g.a solvato inte kunde. Dansk häst med kan vara en anledning. Men den vinner aldrig. 0/10

Skulle vilja kalla oasis bi nästa lika chanslös som obi wan. Senast fick den lunka undan i spets på snabb bana men bästa hästen struken och enda kvarvarande utmanaren hoppade. Spåret spolierar chanserna totalt. 2/10

El mago pellini såg bra ut sist i årsdebut. Möter tuffare än någonsin men kanske kan ludde med sin respekt lösa detta.. Hästen 2/10 Bättre spår än oasis men samma betyg på hästen.

Roxanna lär hamna bland de sista i starten. En järndam men endå kort i rocken här..2/10

Sen hästarna som teoretiskt har en chans att vinna men att de skulle hända ser jag som ganska otroligt.

Hade on track haft 1.2.3 men chans på ledning hade den varit given.. Men med spår 7 behövs de läggas en enorm speed första 200. Samt intrycket på han senast såg ganska svajigt ut. Var nära att torska mot en BBS som gick utv om han och han fick dämpa rejält... Nja 3,5/10

Maven såg lysande ut sist glänste i pälsen och gick ett bra lopp! Tror detta är 500m för långt dock. Elitloppet hennes grej.. 5/10

Voltiguer va fin i PDA. Men att tävla i sverige är annorlunda...Tror den gör ett bra lopp men med bakspår och bra emot. så tror jag inte den har mer chans än sina 7-10%. Dock svårbedömd! 5,5/10 Åker med på lappen!

BBS, Support, Princess

Där har ni någon av vinnaren.....Enligt mig iaf!
Strecken är helt felsatta..Support 50% favvis....Vinner detta loppet ska vi säga 1/4 alltså 25%! 8/10

Samma gäller BBS minst en lika bra häst 2 lopp i kroppen intrycket mot on track lös klass. Blir att räkna med!!! 8/10

Princess Grif är en fidus. Snabb ut och tar ledning initialt. Väl där behöver örjan bara vinka bra 4,6,7 som alla vill åt lednigen.. Följa med från 3 inner och köra på speed sista 200 när de andra är trötta... Örjan upp är ju inget minus. Till 3 % är de en spik på ett vågat system och DD spik för er andra

Kan även säga att dagens bästa spik hittar vi i 3 avd. Anette Du Mirel. Done bakspår. backfire årsdebut. Näää... Detta vinner Gabrielle..

Väll mött!
Överskatta inte de franska hästarna, speciellt inte de med fransk kusk.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 17:58   #66
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Överskatta inte de franska hästarna, speciellt inte de med fransk kusk.
Helt rätt. Jag kan säga med 100% säkerhet att inget lopp kommer vinnas av häst med fransk kusk. Anledningen är att det inte startar någon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 19:08   #67
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Helt rätt. Jag kan säga med 100% säkerhet att inget lopp kommer vinnas av häst med fransk kusk. Anledningen är att det inte startar någon
Ah, din jävel..

Italienare kommer inte heller vinna då..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 19:18   #68
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

8/10 är en skala hästarna emellan...
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 21:27   #69
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Helt rätt. Jag kan säga med 100% säkerhet att inget lopp kommer vinnas av häst med fransk kusk. Anledningen är att det inte startar någon
Den där Goop då - är inte han fransman? Han pratar ju flytande franska i intervjuerna, när han vinner i Frankrike.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 09:48   #70
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

En ganska intressant omgång tycker jag. Kan kanske bli en del utdelning den här gången om man lyckas få bort de största favoriterna.

1a loppet är Remember My name hårt betrodd och inget konstigt med det. Ser bra ut för den. Lovelock hakade på ganska bra bakom Quick Fix och verkar ha bra form. Spark Rick kan stundtals vara riktigt bra. Loppets riktiga rysare tycker jag är Next to none Sib. Mest överspelad verkar Relight my Fire bli. Borde inte gå för den att vinna bakifrån över stressiga 1640m på snabb Åbybana men ska väl med om man har ett gäng hästar i loppet.

2a ser det också ganska bra ut för förhansdsfavoriten som troligen sitter i spets omgående. Tycker liksom de flesta att 2 och 10 är värst emot. Tycker nästan att mittspåren ser chanslösa ut. 1-3.10-12. Borde vinna tycker jag.

3e är ett fint lopp. De bästa hästarna är Backfire och Dòne men den ena har vilat i flera månader och den andra har ett tråkigt bakspår. Ger första rösten utan prut till Radsyn America som har knallform och kommer att hamna riktigt bra på det. Som första motbud ser jag Talk the Talk och fransyskan. Möjligt att storfräsarna även får plats på kupongen.

Gordonston är alltid betrodd men var inget vidare senast. Den här lampan tror jag att man kan släcka utan att behöva anstränga sig. Skulle vara kul om Renda kunde hålla sig lite lugn. Tror hon är riktigt distansgynnad. Leif är nog loppets tuffaste häst. Kommer att hamna bra på det. Kan nog vinna från dödens också om inte Renda är för bra för dagen. Finns många bakom som försöker ta sig in på mitt system . British steel verkar ha rätt mycket fart,Cash em,Reims Gasti Det får bli en systemstorlekfråga.

5e har jag svårt att se Bellfaks förlora felfri. Doktor Jaros vann det här loppet förra året. Wik Stjernen har mest pengar och fart men inte visat något på ett par år. Mjölner Komet och Nume Balder kanske enbart för att de är Norska. Kan inget om kallblod så det blir nog Bellfaks i brist på annat. Får sno ideèr från andra helt enkelt.

Omgångens höjdpunkt tror jag att BBs vinner. Eller hoppas kanske det heter. Tycker det ser lite ut som att det kommer att bli en rejäl körning i det här loppet. Kommer BBs till spets kan den nog vinna men risken är stor att det kommer att svaras hårt så jag kommer att gardera med ett gäng. Kanske tar alla t o m. 9 och 10 ligger högt upp på min lista.

Sista tror jag att Goop bara vinner.

Senast redigerad av draken den 2015-04-24 klockan 10:03.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 16:28   #71
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 99
Standard

En liten norsk luring i V75-1
5. Cadabra Tooma (0%!): Ingen seiersmaskin, men har en fantastisk speed og kan dra stor nytte av siste indre på Åby. Galopp nest sist kom pga utstyrsfeil. Kjapp ut og kan få en fin posisjon direkte.

Kan legge til at hesten er klart best uten sko
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20), asgaya3141 (+20), SO (+5), parsalian (+5), monimaker1 (+20)
kkayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 17:33   #72
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

äntligen kan bli bra betalt hoppas ...
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 17:56   #73
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 106
Sharp$: 1801
Standard

Alla får stå där med långnäsa i morgon som brukligt när Piraten, som vanligt underskattad, sopat hem ett storlopp. Han har vunnit sina enda båda Åbystarter. I SM från spår 7 och 8 dessutom till liknande odds som han kommer att stå i imorgon. Dessutom säger informationen från Rättvik att han är bättre än någonsin, om han då vinner eller inte avgör bara Erik. Norrmännen är riktigt bra men mot Dalahästen finns inget att göra.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 18:06   #74
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

Hörde C.S på lunchen och han lät väldigt uppåt angående 10.King Sir Kir och sa att de är en av de bästa han har tränat! och får han inte för mycket strul på vägen så ska de va en bra chans!! 16% nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5)
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 18:24   #75
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Alla får stå där med långnäsa i morgon som brukligt när Piraten, som vanligt underskattad, sopat hem ett storlopp. Han har vunnit sina enda båda Åbystarter. I SM från spår 7 och 8 dessutom till liknande odds som han kommer att stå i imorgon. Dessutom säger informationen från Rättvik att han är bättre än någonsin, om han då vinner eller inte avgör bara Erik. Norrmännen är riktigt bra men mot Dalahästen finns inget att göra.
OTP är en grym häst men från spår 7 mot dessa hästar är hans segerchanser små.

Stämmer det perfekt är han dock en utav dem som kan vinna. Skulle vara fantastiskt kul men åtminstone jag håller hans chanser till vinst som små till mkt små.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td