Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-23, 22:22   #453
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Jag har skrivit om Galoppens blanka formrader på V4 och trioloppet, påpekat problemet inför såväl lotteriinspektionen, som Skarplöth, Brissman, Samt ansvariga inom Svensk Galopp. Tror det tog skruv, utan att jag hört något förutom att LI tydligen hörde sig för hos ATG gällande olika spörsmål för någon vecka sedan.

Vi får se om det kommer fler V4 lopp med hästar som aldrig vare sig startat eller kvalat, utan endast bevisat förmåga att Hoppa ut från startboxen.

Ändras det inte så kommer jag naturligtvis se till att köpa någon unghäst som är vinstklar för kanske upp till 300 000 och låta den starta vid rätt tillfälle på Täby, endast månskenstränad. Köpa upp allt på spelet (omsätter ca 2 milj, dvs ca 1,3 miljoner som delas ut) och tjäna 600-800 på en insats av ca 200 000, därefter sälja debutanten efter sin "imponerande vinst" och få tillbaka insatsen på hästen med lite smör på.

Inga konstigheter! Lägger man upp ett smörgåsbord kommer det alltid hungriga som vill äta.
Garantier finns ej.