Citat:
Ursprungligen postat av Solo
Ok, förstår och inser att support även skulle behöva bli rent speltekniskt och det ska nog ATG undvika. Tänkte annars att de mycket enkelt kunde lagt in möjlighet att klassificera utvalda hästar i grupper, men helt klart riskerar det bli mer jobb än vad det ger i service.
Att inte spela stort i något webbaserat program, är det av princip eller? För rent kapacitetsmässigt osv antar jag (utan att veta) att ex jokers nya webb och Almi Invest(dvs indirekt våra skattepengars bolag) pinracer fungerar snabbt och smidigt.
|
HPTO ( HPT Online ) fick någon form av kapacitetsproblem i förmiddags. Givetvis kommer de att lösa sina problem och köpa på sig mer molnkraft så att de löser det tillfälliga problemet.
Det stora problemet är dock att det alltid kan dyka upp nya liknande problem. För min del räcker inte 99.99999999% tillgänglighet för reduceringsverktyget. Det är illa nog att ATG aldrig kan vara 100%-iga.
Idag var det HPTO. Nästa gång är det någon annan som får problem. Däremot kommer aldrig jag att få problem av det här slaget.