Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Det skulle sluta som för alla som inte tänker på plånkan och tror att störst system vinner mest. Åt helvete alltså.
Sorry om jag lät dryg, det var meningen. 
|
Plånkan har kostat mig X antal tusen senaste månaden. (Men jag tänker ju alltid med plånkan varje speldag oavsett hur mycket jag vunnit innan så höjer jag aldrig mina insatser, därav vill jag gå ihop i ett lag så vi kan satsa mer, så jag inte själv behöver gå iväg i kostnader, är det dumt?) lätt o va kritiker Wagner. Men fakta är fakta. Jag sitter hellre och njuter på en strand än i en förort till Uppsala. Sen har du ju helt rätt i det du skriver, men nu snackar jag 10 á 250:-. Det tycker jag inte är att drömma iväg i inköp. Fullt logiskt att chansen är större att vinna med ett större system, och min insats är ju detsamma. Så förstår inte din poäng. Håll dig till ditt, så håller jag mig till mitt.
Och man ska ju aldrig spela mer än vad man har råd med, men har man råd med 250:- en gång i veckan så anser jag att det ligger värde i det. Då jag nästan vågar utlova + per andel varje månad.
Puss på dig gubben
Sorry om jag lät dryg, inte alls meningen.