Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-30, 21:04   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

V75 Matematisk Försöker igen!


Då jag alltid åker på att min plånbok är för liten, försöker jag här igen. Finns det intresse hos er att starta ett tillsammans bolag? Min tanke är att vi kör 250 per andel. Max 2 andel per skalle på 10 medlemmar. Jag åker alltid på att jag måste tänka med den där jädrans plånkan, skulle jag få chansen att lira för några tusen, vart skulle det sluta då?


Jag har bra resultat och ett mäktigt netto (Vill inte skryta, många har bättre, och är bätte trav lirare än mig. men jag förhandar alltid och det går väl och kolla i forumet att jag kan leverera).

Så utan att skryta kan jag väl nästan lova, att vi kommer slå på stort någongång.


Hör av er om intresse finns.


Sorry om jag lät dryg, inte alls meningen.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-30, 22:25   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Jag åker alltid på att jag måste tänka med den där jädrans plånkan, skulle jag få chansen att lira för några tusen, vart skulle det sluta då?
Det skulle sluta som för alla som inte tänker på plånkan och tror att störst system vinner mest. Åt helvete alltså.

Sorry om jag lät dryg, det var meningen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-01, 04:51   #3
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det skulle sluta som för alla som inte tänker på plånkan och tror att störst system vinner mest. Åt helvete alltså.

Sorry om jag lät dryg, det var meningen.
Plånkan har kostat mig X antal tusen senaste månaden. (Men jag tänker ju alltid med plånkan varje speldag oavsett hur mycket jag vunnit innan så höjer jag aldrig mina insatser, därav vill jag gå ihop i ett lag så vi kan satsa mer, så jag inte själv behöver gå iväg i kostnader, är det dumt?) lätt o va kritiker Wagner. Men fakta är fakta. Jag sitter hellre och njuter på en strand än i en förort till Uppsala. Sen har du ju helt rätt i det du skriver, men nu snackar jag 10 á 250:-. Det tycker jag inte är att drömma iväg i inköp. Fullt logiskt att chansen är större att vinna med ett större system, och min insats är ju detsamma. Så förstår inte din poäng. Håll dig till ditt, så håller jag mig till mitt.
Och man ska ju aldrig spela mer än vad man har råd med, men har man råd med 250:- en gång i veckan så anser jag att det ligger värde i det. Då jag nästan vågar utlova + per andel varje månad.

Puss på dig gubben

Sorry om jag lät dryg, inte alls meningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+5)

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-01 klockan 06:33.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-01, 08:00   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Fortfarande ingen förort. http://sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A4nby

Själv brukar jag längta hem efter en vecka på stranden.

Men jag har också levt med tron att en stor plånbok är lösningen på liret. Inte att spelandet i sig kan ge upphov till en bättre ekonomi, ganska många år faktiskt. Sen fick jag lov att göra som dom flesta andra måste göra. Bygga huset från grunden för att konstruktionen ska ha en stabil grund att stå på.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-01, 08:15   #5
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Jag håller helt med dig, jag spelar alltid efter min plånka, men jag spelar ju inte för mer personligen om jag går ihop med fler för samma insats, däremot anser jag att jag ökar chansen att vinna.

Jag förstår din poäng, men tycker motståndet gör mer poäng idag gubben.

Men förstår absolut din poäng, och jag håller med dig. Därför spelar jag alltid snålt. Men jag känner att jag vill testa, tror inte det kan bli så dåligt.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-01, 09:45   #6
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 475
Standard

Jag är intresserad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1)
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-01, 12:52   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 12
Sharp$: 347
Standard

Hej! Är intresserad av att prova ditt spelande om plats finnes.
Med vänlig hälsning Åke
turgubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-04, 13:42   #8
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Fått många intresserade via pm här och några, roligt. Tänkte vi testar i helgen.

Alla som är intresserade, skriv privat här eran mail så kör vi igång till helgen, en enkel anblick så är 8/10 platser tagna.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:23   #9
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Vi kör igång i helgen.

Ni som är intresserade glöm inte att maila mig era adresser i PM.

Just nu 3 platser lediga!
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:28   #10
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 47
Sharp$: 252
Standard

250 kr v75


Hej. V.v o läs mitt p.m till dig i eftermiddags..

Konlog
konlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td