Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren
tillmann vinner ofta på v75 om man tar hänsyn till vad hon sitter bakom. Nbc känns bättre i ryggar, vad jag minns har jag aldrig sett honom vinna från spets med lite tempo på grejerna o med magic tonight på utsidan lär det inte gå långsamt direkt. Man kan ju notera här att liksom Magic tonight så var edward ale elitloppsaktuell innan han blev skadad. Edward har fått några lopp i kroppen o bör närma sig formen mer o mer. Känns som spelarna lirar magic tonight enbart på kapacitet då den misslyckats i år. Då kan man applicera samma metod på edward ale o där är %en mer tilltalande 
|
Spets och slut på kort distans är väl ett signum för den hästen annars? Överlägset startsnabbast i det där gänget så spets får han såvida han inte galopperar. Sen räcker det för Unter att köra i ett jämnt och högt tempo så är det i princip omöjligt för dom andra att göra något utan att sänka sina egna hästar. Det är väldigt svårt att plocka ner spetshästen på 1600 den här tiden på året. Nu vet jag att det har regnat en del i Örebro så om banan ser ut som lervälling så är ju förutsättningarna givetvis helt andra.