Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-02, 10:03   #136
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Någon som har koll på Caddie Hit hur snabb han e? Blir mer o mer sugen på att spika eller ha som utgångs häst.
Han är ganska snabb i Volten, men Djuse går inte lita på. Man är påställd med Othello C.D. och kommer den till spets släpper man inte. Jag tycker dock att Caddie Hit är intressant till 5%, vill dock till att sjukdommen senast inte satt ner formen!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:03   #137
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4928
Standard

Någon som sett något insatt om hur distansen ska passa Resaca de Nando?
Shizznit är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:07   #138
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Han sågade väl sin egen chans där? Jag brukar kolla in björnkollen varje vecka och har reagerat varje gång han baissar eller "glömmer" att nämna en egen styrning som sedan vinner. Han har ju fått en skaplig dos kritik för just detta, men bara sett sig nödgad att kommentera detta en (1) gång i kollen. Det tog bra många månader innan jag lärde mig att tolka björnkollen mer lättvindigt, och använda den främst för kuskperspektivet, banors beskaffenhet och liknande. All information är bra information, anser jag. Det gäller bara att tolka den på rätt sätt och sätta den i sin rätta kontext.
Jag hade Diggers som andrahäst i loppet efter Chivas (i ren ranking på vinstchans), jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ändra det eller inte.
Vet inte om jag håller med, måste vara ett tag sedan nu han inte nämnde sin egen styrning och sedan vann nu. Förra veckan fick du tex Pingo Ö.K

Däremot ger jag inte mycket för hans övriga tipskunskaper. Där brukar han inte ha så många rätt...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:10   #139
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Någon som har koll på Caddie Hit hur snabb han e? Blir mer o mer sugen på att spika eller ha som utgångs häst.
Den skall du absolut ta med.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:14   #140
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Den skall du absolut ta med.
Får avvakta på skoinfo, värmning och banan. Just nu känns det som första häst för mig iallafall.
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:14   #141
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tillmann vinner ofta på v75 om man tar hänsyn till vad hon sitter bakom. Nbc känns bättre i ryggar, vad jag minns har jag aldrig sett honom vinna från spets med lite tempo på grejerna o med magic tonight på utsidan lär det inte gå långsamt direkt. Man kan ju notera här att liksom Magic tonight så var edward ale elitloppsaktuell innan han blev skadad. Edward har fått några lopp i kroppen o bör närma sig formen mer o mer. Känns som spelarna lirar magic tonight enbart på kapacitet då den misslyckats i år. Då kan man applicera samma metod på edward ale o där är %en mer tilltalande
Spets och slut på kort distans är väl ett signum för den hästen annars? Överlägset startsnabbast i det där gänget så spets får han såvida han inte galopperar. Sen räcker det för Unter att köra i ett jämnt och högt tempo så är det i princip omöjligt för dom andra att göra något utan att sänka sina egna hästar. Det är väldigt svårt att plocka ner spetshästen på 1600 den här tiden på året. Nu vet jag att det har regnat en del i Örebro så om banan ser ut som lervälling så är ju förutsättningarna givetvis helt andra.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:19   #142
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Vad tycker ni om 6 M.T.Jeffrey ? avd 1
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:28   #143
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Vad tycker ni om 6 M.T.Jeffrey ? avd 1
hästen ska med o är kapabel. Jorma i voltstart är inte som jorma bakom bil.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:34   #144
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1644
Standard

själv börjar jag med 3 spikar 7-6-7 tydligen bara jag här inne som tyckte Magic gjorde en toppinsats efter galopp sist.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:38   #145
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Någon som har koll på Caddie Hit hur snabb han e? Blir mer o mer sugen på att spika eller ha som utgångs häst.
Han kan öppna, kommer inte tappa från start.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:41   #146
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

@putte64 vilka är dina drag idag?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:45   #147
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3954
Standard

Nothing But Class lär få kämpa för havren idag, och att den ens ska ta en pallplats om den inte släpper spets ser jag som osannolikt.

Som jag ser det så kommer det bli en stenhård öppning med först och främst Erik och Jennifer som utmanar, och när Peter hållt ut dessa så kommer nästa våg när Örjan sätter sig i dödens och då är det totalt kört för Nothing But Class...

Jag tror att Magic Tonight vinner detta ifrån dödens, men vågar inte sätta hem och hus på det utan garderar med Royal Fighter och Harry till att börja med iaf
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:49   #148
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Nothing But Class lär få kämpa för havren idag, och att den ens ska ta en pallplats om den inte släpper spets ser jag som osannolikt.

Som jag ser det så kommer det bli en stenhård öppning med först och främst Erik och Jennifer som utmanar, och när Peter hållt ut dessa så kommer nästa våg när Örjan sätter sig i dödens och då är det totalt kört för Nothing But Class...

Jag tror att Magic Tonight vinner detta ifrån dödens, men vågar inte sätta hem och hus på det utan garderar med Royal Fighter och Harry till att börja med iaf
Jag tror att NBC är så snabb ut, så det inte blir mycket körning mot Tillman som bara kommer jaga position. Körningen blir mot Örjan och då får vi se hur sugen PU är på spets.

Tror som sagt en del på Royal Fighter om bfr andra ytter. Skulle PU släppa, så vinner Örjan.

Senast redigerad av Espo den 2015-05-02 klockan 10:50.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:50   #149
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
@putte64 vilka är dina drag idag?
Diggers Elias vinner klass1 hur lätt som helst senast med lucka.
Kanonläge och Goopen upp, passas till 7%.

Digital Product var monsterfin vid senaste vinsten.
Som den såg ut måste den med, till 5%.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2015-05-02 klockan 10:54.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 10:51   #150
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Nån som har info om Stig H Johansson hästar 9 Lotuscherie och 11 Amor
Winner ?
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td