Det blir nog bra, även om jag inte riktigt förstår hur alla reduceringsprogram som just nu kommer skall kunna överleva och hitta en kundkrets. Däremot ser jag en hel del andra behov som inte dagens program klarar av.
1: Något så enkelt som en app där man gör alla sina travspel, och utifrån det skapar en speldagbok.
2: Motspelskalkylator. Om man sitter med 4 rätt på V64, hur skall jag spela DD för att säkert gå med vinst utifrån vilka markeringar jag har kvar? Hur spelar jag vinnare inför sista loppet?
3: Fälla-favoriten-funktion/skräll-funktion. Om jag tror favoriten bränner, hur fördelar jag mina insatser på vinnarspel i loppet för att få en säker vinst vem som än vinner?
4: Ta-betalt-för-en-idé-funktion. Lägger man mycket tid på att göra en rank i streckspelet så vore det fint om det fanns ett program som använde den ranken på alla spel den dagen, Ddels på V4/V5 så man slapp göra samma ranke en gång till. Dels kollade Trio, DD, Tvilling, Vinnare etc. och berättade när det var spelbara odds utifrån den rank man gjort.
5: Ett rankverktyg som är en bra bit ovanför allt annat som marknaden sett. Ett rankprogram som kikar på tränarens stallform, kusken, som väger tiderna som hästen gjort efter banans kvalitet den dagen och som väger hästens prestation mot det faktiska motståndet den hade.