Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-27, 20:03   #13
boozty

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
1: Något så enkelt som en app där man gör alla sina travspel, och utifrån det skapar en speldagbok.

2: Motspelskalkylator. Om man sitter med 4 rätt på V64, hur skall jag spela DD för att säkert gå med vinst utifrån vilka markeringar jag har kvar? Hur spelar jag vinnare inför sista loppet?

3: Fälla-favoriten-funktion/skräll-funktion. Om jag tror favoriten bränner, hur fördelar jag mina insatser på vinnarspel i loppet för att få en säker vinst vem som än vinner?

4: Ta-betalt-för-en-idé-funktion. Lägger man mycket tid på att göra en rank i streckspelet så vore det fint om det fanns ett program som använde den ranken på alla spel den dagen, Ddels på V4/V5 så man slapp göra samma ranke en gång till. Dels kollade Trio, DD, Tvilling, Vinnare etc. och berättade när det var spelbara odds utifrån den rank man gjort.

5: Ett rankverktyg som är en bra bit ovanför allt annat som marknaden sett. Ett rankprogram som kikar på tränarens stallform, kusken, som väger tiderna som hästen gjort efter banans kvalitet den dagen och som väger hästens prestation mot det faktiska motståndet den hade.
1: detta är mycket märkligt att det inte finns, är inte svårt att göra men frågan är väl om större skalan vill se hur dåligt det går för dom på travet? =)

3: rörliga odds kräver att man räknar ut det sista 10s och hinner spela (om man bortser ifrån v75 där det spelas tillräckligt i loppen för att oddsen ska hålla sig någorlunda stilla)

4: för att det ska fungera så kräver det inte bara att du rankar, du måste förse varje häst med en vinstchans % och även en felmarginal % för att kunna räkna ut vad som är spelbara odds.

5: testade du oddshtm nån gång? Det var ett grymt rank verktyg men det var otroligt invecklat innan man fått till det, dessvärre la dom ner utvecklingen och jag har inte kunnat få kontakt med utvecklaren.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat