Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-05, 10:19   #21
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Har nu öppnat bolagen på Atg.tillsammans. Går att anmäla sig där eller genom att meddela mig en mejladress.

För övrigt: alla som EVENTUELLT skulle tänkas vara intresserade bör anmäla sig i tid. Det finns inget som helst tvång att vara med i en enskild omgång. Men ni måste ju vara medlem för att överhuvudtaget kunna vara med.

Se det som en extra möjlighet. Kolla det färdiga systemet och ser det ut som skit är det bara att stå över. Ser det bra ut är det bara att hoppa in. Jag vet att 700 kr avskräcker men ska man spela stora system måste det finnas lite i kassan. Så är det bara.
Hmm, jag tror att jag missuppfattat hur anmälningsproceduren fungerar. Tanken från början var att jag inte skulle behöva offra tid på att redovisa system som ingen var intresserad av. Därav att jag ville att man skulle registrera medlemskap i god tid.

Nu har jag öppnat bolagen på Tillsammans-sidan och det betyder väl att man kan gå in och teckna sig när som helst. Så jag kommer att lägga in de färdiga systemen här oavsett om det finns någon medlem eller inte.

Det är ju nattrav i morgon så systemen kommer att publiceras här senast kl 17.30. Omgången ser inte för lätt ut i alla fall, så jag har redan bestämt att spela två system. Deadline för deltagande är kl 19.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat