Jag tycker inte att den suger. I sitt nuvarande Beta-tillstånd gillar jag den eftersom det är avskalat och enkelt. Jag tror det kommer bli mer "plottrigt" när det skall in diverse marknadsföring, bloggar, nyheter och vad man nu har på den gamla sajten. Jag hoppas man kan hålla det lite mindre väsentliga borta från speldelen.
Jag har provat den i telefon, på iPad och i dator, och det fungerar. Visst hade kanske jag gjort navigationen annorlunda, men jag hittar det jag vill göra efter lite användning.
Jag har spelat både med filinlämning och direkt på skärmen, det fungerar också. Man kan anpassa mycket mer efter sitt eget tycke och smak, det gillar jag.
På det hela taget tycker jag att man gjort ett hyfsat jobb. Det finns att putsa på och fundera över, men de allra flesta sajter är inte optimala, i synnerhet inte när de lanseras.
Det viktigaste just nu är att pressa ned tiden mellan Live-sändningen och verkligheten, så att man inte tappar en massa spel för att folk försöker spela för sent, i tro om att starten ännu inte gått.