Citat:
Ursprungligen postat av Madman
Varit inne och tittat på Dig och dina kommentarer. Ser att dom överensstämmer med vissa experters skrällar och alltid efter de presenterat sitt.
Ser dessutom att du har förkärlek att "pissa" på kuskar åtminstone på din twittersida. Tänkvärt

|
Är det konstigt tycker du?? Om det finns toppinfo om en häst så är det inte jättemärkligt att dom går på samma vinkel? Kan man betting så vet man vad värdet är! "Alltid" skriver du....?
Ibland har jag influerats av info från någon tjänst men oftast sitter jag på den själv och tänker faktiskt inte på NÄR jag postar mina tankar! Tänker inte ändra mig heller för att eventuellt få någon trovärdighet från just dig! Har aldrig tagit notis om dig ens vilket kanske säger en hel del?
Roade mig med att gå in för att titta på ditt bidrag här på forumet! Fyra startade trådar varav tre är i Service Plays! Dina kommentarer handlar mer om spydigheter och spåniga reflektioner. INTE ETT INLÄGG där du tagit ställning eller kommit med någon bidragande info what so ever....!? Magstarkt att ha dylika åsikter överhuvudtaget då?
Ibland är jag FÖRE tjänsterna om någon idé i skrift, ibland före men min tes förstärks av annan info och jag skriver "efter" och ibland får jag upp ögonen först EFTER någon ev tjänst sitter på info! Augustus F. igår var ett sådant exempel! Utan Spelarservice hade jag INTE spikat den men oavsett info är det upp till den som streckar att värdera och välja! Eller hur??
Har du några frågor på det? Är du så intresserad av min kunskap så svarar jag gärna men om du bara är avundsjuk kan du ringla ner i hålan igen!
Beträffande mitt Twitter-konto så är jag mest kritisk där för att skapa debatt! Ibland mot enskilda prestationer men mest gällande allt jävla lalleri och amatörism mot den miljardindustri travet verkligen är!