Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-28, 12:01   #16
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 321
Sharp$: 2397
Standard

SS spikar mot omgångens största, nämligen Augustus F. Detta efter ett riktigt fint provlopp, de tror på sos.
Får väl hänga på SS ...
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 12:05   #17
 
Madmans avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 77
Sharp$: 2594
Standard

Man är den man är


Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
9 Global Signature i V64 avd.6 står just nu i 3%!

Omgångens bästa värde! Hästen är kraftigt kommande och senast utmanade den Poet Broline (gårdagens E3-vinnare) i kvalet!

Styrde fram i dödens och galopperade med finalplats på gaffeln! Kolla loppet!
Hade nog inte slagit Poet Broline men var GRYM innan galoppen!
Ska vara mer spelad än dagens procent!
Varit inne och tittat på Dig och dina kommentarer. Ser att dom överensstämmer med vissa experters skrällar och alltid efter de presenterat sitt.
Ser dessutom att du har förkärlek att "pissa" på kuskar åtminstone på din twittersida. Tänkvärt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5)
Madman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 12:09   #18
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 581
Standard

Bästa vinnaren är Talassio i avd 6 ledning hela vägen
stefan1122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 12:24   #19
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Avd-5) 3 Gambler Zon tror jag stenhårt på, kolla in loppet näst sist när den ligger utvändigt och bara bombar runt. Kommer den till spets då är loppet nog över. Offensiv körning från start och sofia verkar uppåt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 12:41   #20
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Avd-5) 3 Gambler Zon tror jag stenhårt på, kolla in loppet näst sist när den ligger utvändigt och bara bombar runt. Kommer den till spets då är loppet nog över. Offensiv körning från start och sofia verkar uppåt.
Kevin vill visst köra i spets idag så det kan ju bli lite körning här, känns som det blir lite lärlingskörning här.

Är lite sugen på & spika Unter här.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 12:53   #21
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stefan1122 Visa inlägg
Bästa vinnaren är Talassio i avd 6 ledning hela vägen
Haugstad visa sej tuff & svara när storfavoriten ställer frågan, tillåt mej tvivla.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 13:14   #22
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Har trott att Sauron Pil är landets bästa treåring. Det kanske är att ta i men jag tror den iaf är bäst i det här gänget.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 13:39   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Madman Visa inlägg
Varit inne och tittat på Dig och dina kommentarer. Ser att dom överensstämmer med vissa experters skrällar och alltid efter de presenterat sitt.
Ser dessutom att du har förkärlek att "pissa" på kuskar åtminstone på din twittersida. Tänkvärt
Spelar det någon roll varifrån man får sina vinnare?
Jag är här för att få idéer till vinnare. Och höra vad ni andra tycker om mina förslag. Om tipset kommer från tränaren, kuskens morsa, "Anonym", TT, SS, Sören Englund eller någon här på Sharps spelar mig ingen roll. Huvudsaken är att det tipset vilar på en rimlig grund. Inte på hopp, tro och känslor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1), asgaya3141 (+5), basiak (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 13:42   #24
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

känslor bygger på erfarenheter
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 13:57   #25
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Experten sitter och funderar på om Buffon Boko kan skrälla nu när det är skoryck på nytt för hästen.
De tre senaste BFRO har han galopperat och inte alls fungerat utan skor. Kanske kan vinna, men då är det fan inte skorycket som gjort susen.

Däremot Fighting Joe i avd.6? Två andraplatser. Senast galopp, tillägg och ändå tvåa! Dessutom hintade Horpestad igår på v75 att han har form Se upp!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 14:03   #26
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Registrerat spel

Datum: Söndag 2015-06-28
Bana: Mantorp
Spelform: V64, omg. 121

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3
2 1, 2, 4, 7, 8, 11, 13
3 1, 3, 7, 8
4 7, 15
5 2, 3, 5, 7, 11
6 5 Sauron Pil

Vadet gäller startnummer

560 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 560,00 kr

Kvittonummer:
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 14:05   #27
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Madman Visa inlägg
Varit inne och tittat på Dig och dina kommentarer. Ser att dom överensstämmer med vissa experters skrällar och alltid efter de presenterat sitt.
Ser dessutom att du har förkärlek att "pissa" på kuskar åtminstone på din twittersida. Tänkvärt

Vad vill du ha sagt? Doob ger kanoninfo för de som inte är insatta i alla informationsflöden! infon måste ju komma från en källa, eller som en del härinne som bara hittar på att en häst är vässad eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5), mackpeter (+3)
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 14:38   #28
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Vad vill du ha sagt? Doob ger kanoninfo för de som inte är insatta i alla informationsflöden! infon måste ju komma från en källa, eller som en del härinne som bara hittar på att en häst är vässad eller inte.
Håller med där! Utan doob så hade jag missat en hel del viktig info!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 14:54   #29
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Då får man se hur långt Lillaxel räcker.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 11:33   #30
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Madman Visa inlägg
Varit inne och tittat på Dig och dina kommentarer. Ser att dom överensstämmer med vissa experters skrällar och alltid efter de presenterat sitt.
Ser dessutom att du har förkärlek att "pissa" på kuskar åtminstone på din twittersida. Tänkvärt
Är det konstigt tycker du?? Om det finns toppinfo om en häst så är det inte jättemärkligt att dom går på samma vinkel? Kan man betting så vet man vad värdet är! "Alltid" skriver du....?

Ibland har jag influerats av info från någon tjänst men oftast sitter jag på den själv och tänker faktiskt inte på NÄR jag postar mina tankar! Tänker inte ändra mig heller för att eventuellt få någon trovärdighet från just dig! Har aldrig tagit notis om dig ens vilket kanske säger en hel del?

Roade mig med att gå in för att titta på ditt bidrag här på forumet! Fyra startade trådar varav tre är i Service Plays! Dina kommentarer handlar mer om spydigheter och spåniga reflektioner. INTE ETT INLÄGG där du tagit ställning eller kommit med någon bidragande info what so ever....!? Magstarkt att ha dylika åsikter överhuvudtaget då?

Ibland är jag FÖRE tjänsterna om någon idé i skrift, ibland före men min tes förstärks av annan info och jag skriver "efter" och ibland får jag upp ögonen först EFTER någon ev tjänst sitter på info! Augustus F. igår var ett sådant exempel! Utan Spelarservice hade jag INTE spikat den men oavsett info är det upp till den som streckar att värdera och välja! Eller hur??

Har du några frågor på det? Är du så intresserad av min kunskap så svarar jag gärna men om du bara är avundsjuk kan du ringla ner i hålan igen!

Beträffande mitt Twitter-konto så är jag mest kritisk där för att skapa debatt! Ibland mot enskilda prestationer men mest gällande allt jävla lalleri och amatörism mot den miljardindustri travet verkligen är!
__________________
Twitter: @sharpsdoob

Senast redigerad av doob den 2015-06-29 klockan 12:36.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td