Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-01, 11:56   #13
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Zenit brick radar upp starka insatser och är en allmänt på gång, i år har han dock inte mäktat med någon seger på fyra försök Men han vinner när som helst vill jag lova. Han var ute mot bland andra Cash Gamble och Al Dente senast och någon sådan stöter han inte på här. Lyckas han hålla ut nr 3 från start ligger vägen till spets öppen och i så fall sitter han givetvis på leken. Utgång! Roligast emot tänkbar rysar tvilling är nr 5 viggo som kämpar hela tiden, varför inte.. 3%

Delicous Us Detta är en riktigt fin sort som bl.a var trea i elitloppet i fjol, hon har haft en del magproblem i vinter men är kvitt dessa nu. Hon avslutade riktigt bra från ett svårt läge sist och formen är rejält på gång som hela Daniels stall. Räkna med en vass insats! A häst.

You to Lovley är på gång och är loppets rysare i avd4.

avd5. Digger Elias har varit rejäl på slutet, tuffare nu att ta 20 meter men kan fixa detta ändå. A häst.

avd6. Jag spikar Global P han är helt överlägsen om han fungerar fullt ut...

avd7. Loppets drag måste ändå vara Exlosive zon som flög fram senast, vinner inte så ofta men loppet håller inte den bästa kvaliten så varför inte. Rolig utgång! 3%

avd8. RED TEAM REX har stått för osanorlika insatser på slutet på valla, klart första hästen i loppet och given A häst.

Jag tror på en utdelning runt 10000 - 300 000 och spelar därefter.
Mitt system hittar ni på mitt twitter @miljondragen

Formen är i zenit vann 88200 kr i lördags (7 sexor och 105 femmor) (huvud från 7 rätt om Emmet hade hållt undan)

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-01 klockan 12:10.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat