Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-01, 20:12   #75
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nästa helg är det dags för UFC 189. Huvudmatcehn skulle varit mellan Mcgregor och Aldo tyvärr skadade Aldo sig och Chad Mendes ersätter. En bra match men inte alls lika intressant som Aldo mathen hade varit. McGregor har tagit sig upp till titelmatch snabbt och många har gnällt över att han aldrig mött en brottare, nu gör han det.

Mendes är inte bara en bra brottare utan har även bra power i sina slag. McGregor har ett riktigt bra stående men hans markgame har jag inte sett lika mycket av, men han har två förluster och bägge har varit via sub detta var dock ganskal änge sig och jag antar att han verkligen fokuserat en hel del på sitt sub defense.

McGregor har haft ett fullt camp och bör ha en liten fördel, Mendes är dock riktigt vass och har en mycket god chans att ta detta. Just nu går det att få 2.23 på Mendes men McGregor har skaffat sig riktigt många fans som tror stenhårt på honom så jag hoppas att oddset ska stiga lite så kommer jag att hoppa med minst 1u, har även en del andra spel till galan men de lägger jag upp lite senare
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat