Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-03, 20:42   #35
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Det ser svårlöst ut på lördag och det bärgar för en bra utdelning. Jag sätter kravet på 30 000 - 2 miljoner kr (tror det lär ligga där någonstans)

AVD1
Carabeneri har visat upp ett brett register, Peter tror på toppchans och aviserar "klart"! Jag tror han vinner oavsett väg.. Spik!

AVD2
Öppet lopp, draget är nr 3 Neutron Broline som är mycket kvick i starten och tar spets har vunnit 4 av 5 från den positionen och han är prisvärd på 10%. Bakom kan det skrälla så vi målar.

AVD3
Roger W valde spår 1 med Deepdish och man ska tänka på att Halmstad har en 37 längre antilop från bricka 1 vilket kan vara avgörande för loppet. Toppchans om Tino Lyckas och vilken bedrift Utgång! Skrällen är Candy Store som gick starkt från andra utvändigt senast och ludde är lurig. För lite spelad och privärd!

AVD4
Favoriten lär bli över, jag har några roliga skrällar att lyfta fram. Sobel Jocke är Peters val av två hästar i loppet. Hästen är mycket spurtstark och Peter har honom i ordning inför detta. Pass upp för Springover som ska ha känts fin i ett jobb inför detta, kapabel och helt tappad på spelet. Passa även för nr 3 som har visat knallform på slutet. Jag kör dock nr 6 som utgång tror på spets och slut.

AVD5
Björn blir Legend efter loppet? Hästen ser riktigt fin ut för dagen och jag tror björn vill sätta ditt andra pinnen i år för sin springare. Robert Berghs nr 9 är riktigt fin och den gillas men jag är svag för Pelle tycker han kör bort många lopp därav hamnar han 2a i min rank. Bren Delin har formen på topp och blir giftig om han fixar spåret. Thomas U vill prova spets med nr 3 och ska testa köra där. Vi fyller på med några roliga outsiders.

AVD6
Jag är förtjust i Remeber my name och skulle ekipaget försvara piken är mycket vunnet. Coldtown är en krigare som går från alla positioner. Räkna inte bort honom trots spåret. Lightning T står på tur för att vinna. Super Otto har en enorm kort speed får han sitt lopp går ingen säker. Qucik Fix har varit ute mot betydligt tuffare gäng än detta, gillar distansen och Adrian lär prova för spets. Kostar? Vi målar för bakom är det i princip o-streckat.

AVD7
Indigiuos gillar jag och den får tipset trots spåret, Adrian har en häst i toppform och är kanske bäst i landet just nu, övertar spets och leder runt om? Skrällen är Peter och Nothing but class som tar spets intialt men lär släppa och får kanske loppet? En rolig skräll som man bör ta med är Spring Erom som har 9 liv, ska vara vässad inför detta samt gå med ett halvstängt norskt huvudlag som ska ge honom yttligare en växel. Pass upp!

Spiken: Carabeneri
Utgångar: Deepdish - Staro Italy - Remember My Name

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-04 klockan 11:19.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat