Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-03, 23:00   #76
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2664773

Valde att ta ett spel redan nu.

Pendred är en irländsk tuff fighter som var med i TUF, han är stabil och bra brottare med ett lite sämre stående. Dock är han en väldigt bra poängfighter och verkar ofta få domsluten med sig. I hans senaste match mötte han mexikanen Montano och Pendred vann den matchen via UD. Han har helt ok takedowns och hans stående utvecklas om än sakta.

Howard kommer ifrån tre raka förluster dock mot väldigt tufft motstånd. Men han har egentligen inte sett särskilt bra ut i någon av förlusterna i WW. Han är 32 gammal men börjar redan bli slö. Det ser nästan ut som han skulle vara närmare 40 år. Han slår hårt men hans slag är ganska lätta att förutspå och komma undan. Brottningen imponerar inte heller särskilt mycket på mig.

Cathal är verkligen ingen underhållande fighter men han vinner sina matcher och är en tuff jäkel det såg vi om inte annat mot Mike King i Dublin förra året där han var riktigt illa ute men kom tillbaka starkt. Han är den snabbare av dessa två och har fördel i det mesta i mina ögon, det enda jag Ser Howard vara bättre på är att han slår hårdare, men jag tror att Cathal lyckas hålla sig borta från de flesta av slagen.
1.87 är bra och jag tycker Cathal är spelbar ned till 1.8

Lär dyka upp fler spel i sheetet men bara att hojta om ni vill ha hjälp med någon fight så ska jag göra mitt bästa
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat