Här är en liten bättre B/d av Pickett matchen kanske..
Thomas Ameida är bara 23 år och väldigt lovande, han har ordentlig power i sina slag och på marken är han inte helt ovan men jag tycker att Pickett har övertaget på mattan. Trots att Almeida bara är 23 år har han redan hunnit att gå 18 matcher alla är segrar 14 stycken hr kommit via KO/TkO 3 via sub och 1 dec. Dec vinsten var mot Tim Gorman en ganska intressant match för denna match också. I början av första ronden blev Almieda ganska hårt pressad och hade svårt att stoppa Gormans nedtagningar och få in någon riktig offensiv, men efter ett tag mattades Gorman av och då tog Almeida över.
Brad som är tillbaka i BW som jag nämnde igår har bättre kondition än Gorman och bör kunnna pressa Almeida hårt en bra del av matchen. Picketts nedtagningar är bra och ligger han på Almedia tror jag att han får ned honom. Almeida får inte skapa utrymme för sig själv, då kommer han dominera pickett med slag och sparkar på avstånd och antagligen knocka Brad eller ta ett UD.
Men jag tror att Brad har en bättre chans att vinna än vad oddsen säger. just nu ligger oddset på 7.75 och det är klart spelvärt och jag tar det med 0.5 u, mer korrekt bör ligga på 6.0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: mapa0402 (+2)
|