Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-05, 12:39   #92
overpace
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Jaha, gott folk, jag har just haft en ganska fasansfull upplevelse. Nämligen läst allt det som skrivits i denna tråd. Måste nog medge att det inte var alldeles lättläst.

Förändringarna jag gjort inför gårdagens omgång blev inte precis till det bättre. Då menar jag inte att spikar och U-hästar galopperar, hamnar på vingel eller torskar knappt. Sånt får man ta, men förändringarna skapade en sämre spelmodell och det var ju inte riktigt meningen.

Det måste alltså komma nya förändringar och det blir nog mer "back to basics". Det var därför jag läste hela tråden. För att påminna mig själv om hur jag egentligen tänkte från början. Även om det är en testperiod har jag vinglat iväg alltför mycket när det gäller vissa bitar.
Nu torskade ju spikarna ändå, så det kostade inga pengar, men två av gårdagens system blev i minsta laget. Det var knappast STORA SYSTEM PÅ V75-TILLSAMMANS, vilket ju är grundtanken.

----------------------------------------

Alla gårdagens spikar torskade. Om någon undrar över varför det inte blev sex rätt på alla system när alla villkor klarades av, så är svaret att omgången blev för lätt.
Hade Carabinieri eller Tootsie vunnit hade raden ändå varit bortreducerad för att utdelningen blivit alltför låg. Med Remember My Name hade det dock blivit sju rätt.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat