Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-07, 16:17   #95
bokmalen
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 5
Sharp$: 59
Standard

Hej Overpace!
När jag gick med i Trams, valde jag att satsa på Dig och Ditt kunnande - inte på att kolla Dina system. Däremot börjar jag bli besviken nu - och då inte på Dina system utan på att Du öppnar bolag på bolag utan att ha täckning med spelande medlemmar. Du skriver här på Sharps och säger emot dig själv att det är frivilligt att spela och till och med uppmuntrar till att man bör avvakta spel tills man kan kolla systemet och sedan beklagar du sig över att medlemmarna inte har spelat tillräckligt.
En del av medlemmarna i Dina bolag har egna bolag och de tycks enbart vara passiva medlemmar - kanske för att endast ta del av Dina system och Dina diskussioner här med Dig själv på Sharps. De får då både Dina system och Dina förklaringar. Eftersom de aldrig spelar, så ser det ut som om de bara vill lära sig mer om systemspel. Det känns då rätt snopet att bara vara en vanlig medlem som vill spela. Kanske borde jag inte ha valt Ditt/Dina bolag och Du får i så fall kasta ut mig. Det finns bolag, dit man får ansöka om medlemskap och förklara varför man vill delta och där aktivt spelande krävs men som förstagångsspelare valde jag just Dig, eftersom jag tyckte att Du verkade seriös.
Nu har dessutom en spelande medlem som har satsat flera andelar varje gång gått ur medan andra vegeterande medlemmar i Trams finns kvar och dessutom även blivit passiva medlemmar i Trams 2 och 3 och så skriver Du här, att Du har satsat mina pengar fast Du ansåg Dig ha för liten kassa för spel i Trams 3.
Du har system som bygger på statistik - jag har fört statistik på medlemmarna och deras spelande och det är hög tid att passiva medlemmar försvinner och att Du ställer krav på spelande av nya medlemmar. Som sagt - om du anser att jag är för rakt på sak, så får Du lov att utesluta mig ur Dina bolag - men jag stannar gärna kvar som fortsatt spelande medlem om kriterierna för medlemskap förändras.

Senast redigerad av bokmalen den 2015-07-07 klockan 16:44.
bokmalen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat