Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-09, 19:24   #118
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Den stora bristen i liverättning är att man bara ser kvarvarande rader i NÄSTA lopp.

Om man även fick se kvarvarande rader på respektive häst i SAMTLIGA kvarvarande lopp så skulle det bli ett j-a lyft. ( Och det var det jag menade med upphottad ).

I HPT går det att generera bild eller göra en snabb copy från bolagsfliken för att sedan klistra in i info-rutan. Går på några sekunder per spel.

Det mesta går som sagt att lösa inom tillsammans-sajten.

Återstår att se vad som åstadkommits inom något år.

Sry att jag kapade tråden lite. Men det är viktiga frågeställningar som delvis tagits upp i diskussionen. Väl värda att genomlysas seriöst.
Jadå, det är bara bra att du "kapar tråden". Dessutom är det ju faktiskt relevant för mina bolag. Jag tänkte att jag skulle få fullt upp med att analysera travlopp. Att lägga energi på sånt här ingick inte i planen.

Måste få bekräftat att jag fattar. Kan man före första loppet se på hur många enkelrader samtliga hästar förekommer? Och efter avd 1, se på hur många kvarvarande enkelrader samtliga hästar förekommer?
Ju mer komplex systemuppbyggnad desto mer nytta skulle man i så fall ha. Effekten av de olika villkoren, t ex reducering på utdelningsintervall, skulle synas tydligare.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat