Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-09, 21:01   #120
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Jag har nu läst bokmalens inlägg på nytt. Mitt i all amatörspelarclownssmörja finns det dock en och en halv sanning.

1. Jag passar inte som ansvarig för ett spelbolag. Jag skriver inga böcker om social kompetens. Jag var inte ordningsman i skolan och jag hade inte höga betyg. Däremot hängde jag med dem som hade höga betyg. Jag brukade hjälpa dem med de svåra mattetalen.

I fortsättningen kör jag på i min stil. Ni är inte mina "kunder", men om ni vill får ni vara med på mina system.
Testspelsperioden gav för övrigt över 100 000 i nettovinst.

0,5. Jag har inte lovat stabilitet. Tvärtom har jag uttryckt att jag prövar mig fram. Att höja andelspriset till 1000 kr kan dock anses som inte särskilt juste. Även om jag personligen inte kan tycka att skillnaden mellan 700 kr och 1000 kr borde betyda så mycket, så har jag i alla fall så mycket empatisk förmåga att jag förstår att andra kan tycka det.

Jag sänker andelspriset till 500 kr i alla bolag. De som trots allt gillade 1000 kr kan köpa två andelar. System med kassa under 10 000 kr lämnas inte in.

Tidig deadline bibehålls däremot och även deltagarkravet varje omgång. Så slipper jag de förbannade jävla bassystemen.

Några medlemmar har lämnat i protest. Vill ni tillbaka är det bara att anmäla via Hitta Lag.

Viva la revolucion!
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat