Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-15, 17:01   #31
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39751
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jo så är det. Men över 70 procent av insatserna på Hultmans treåring vete fan om det gör den till omgångens bästa spik. Har startat tre gånger (galopperat bort sig en av dom), dåligt spår, ska ut på sin första långresa och står på flera ställen att Solängets banunderlag ska ha varit närmast bedrövligt tidigare i år.

71 procent av insatserna ska väl bara hästar som är på papperet helt stenklara ha för att vara spelvärda enligt min bok.

Ska själv kolla MFFs champions leauge kval i kväll så ska inte spela. Inte blivit tid till att kolla trav den här veckan heller tyvärr trots semester.
Som jag skrev, och som du även tar upp, så är det förmodligen bara resan eller banunderlaget som skulle kunna fälla Hultmans häst idag. Självklart avvaktar man så sen information som möjligt, ifall det kommer någon. Frågan just nu är om du har något som talar för att den inte skulle klara det? Som jag läser loppet så får den överta spets och bestämma. Har du något annat scenario och har hittat "spelvärde" i andra hästar i det loppet så får du gärna skriva om det. Samma sak gäller i första loppet. Det vore kul att se om du tror favoriterna blir utmanade och vem som i så fall skulle göra jobbet.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat