Citat:
Ursprungligen postat av olle
Jo så är det. Men över 70 procent av insatserna på Hultmans treåring vete fan om det gör den till omgångens bästa spik. Har startat tre gånger (galopperat bort sig en av dom), dåligt spår, ska ut på sin första långresa och står på flera ställen att Solängets banunderlag ska ha varit närmast bedrövligt tidigare i år.
71 procent av insatserna ska väl bara hästar som är på papperet helt stenklara ha för att vara spelvärda enligt min bok.
Ska själv kolla MFFs champions leauge kval i kväll så ska inte spela. Inte blivit tid till att kolla trav den här veckan heller tyvärr trots semester.
|
Håller helt med dig Olle. Totalt överstreckad och ska man satsa femsiffrigt så måste den bort. Örjan måste ladda fram men risk att det kostar mer än det smakar från detta usla läge, backar Örjan så får han hoppas att tempo och att det strular för de andra. Skulle nästan våga säga att det är dagens bästa avslag.
Bergh låter grymt uppåt i avd1 på favoriten och mycket talar för seger. Han tävlar bara emot sig själv men jag tycker han ser bättre ut aktionsmässigt nu för tiden, kan ju vara en mognads sak.?
i avd2. Tror jag det blir körning och lägger Bergh igen överst i ranken men man borde kanske lyssna på Pilström när han säger att nr 4 är bästa hästen i stallet? Känns tufft att gå kort här utan måla är att föredra eller iallfall 5-6 streck.
avd3. Roger kör Ochide varför gör han det när han har en egen häst som startar från bricka 11? agerar han Catch driver till en amatör någon som har vaket information? Dunder låter nöjd men som sagt många som är lite små optimister här.