Citat:
Ursprungligen postat av Klanke
11 Ni Talar Bra Latin är en riktig tuffing som tål offensiva upplägg. Räkna med att Peter Ingves kör offensivt så fort tillfälle ges och löser det sig bara det minsta är det en bra chans trots det tuffa utgångsläget. Gällande kort distans så testar han den för första gången! avd6
avd7: 6 Allaballakaitoz har utvecklats flera snäpp sedan ankomsten till Untersteiner och med hjälp av sin startsnabbhet kan det mycket väl vara detta ekipage som tidigt sitter placerat i spets.
|
Jag tror inte 6 Allaballakaitoz har någon chans i v75-7 även om den skulle komma att sitta i ledningen, tyvärr. Tror 4 Oliver Kronos tar revansch här över en mycket passande distans för honom. Bara Oliver får ett bra lopp så vinner han tror jag. Urstark häst, bra läge och bra kusk som vet vilken kapacitet Oliver besitter. Funderar på att spika men har inte bestämt mig än.
Ett möjligt skrällbud är 7 Mind Your Face som har bra form och gjorde det bra från spår 12 i senaste loppet. Skulle det bli körning så får de andra se upp med hans spurt på upploppet! Endast 2 % streckad i nuläget