Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-17, 10:12   #91
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Spetsstrid


Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Blir inte klok på spetsstriden i V75-6! Kan Mr Vox ta sig förbi Star Advisor Joli??
I så fall är ju Mr Vox hyperintressant som ospelad. Går säkert en låg 11-tid i spets om den är rejält iordningstäld för detta.
Star Advisor Joli spetsar släpper inte på 1640!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 10:22   #92
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

11 Ni Talar Bra Latin är en riktig tuffing som tål offensiva upplägg. Räkna med att Peter Ingves kör offensivt så fort tillfälle ges och löser det sig bara det minsta är det en bra chans trots det tuffa utgångsläget. Gällande kort distans så testar han den för första gången! avd6

avd7: 6 Allaballakaitoz har utvecklats flera snäpp sedan ankomsten till Untersteiner och med hjälp av sin startsnabbhet kan det mycket väl vara detta ekipage som tidigt sitter placerat i spets.

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-17 klockan 10:23.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 10:41   #93
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
11 Ni Talar Bra Latin är en riktig tuffing som tål offensiva upplägg. Räkna med att Peter Ingves kör offensivt så fort tillfälle ges och löser det sig bara det minsta är det en bra chans trots det tuffa utgångsläget. Gällande kort distans så testar han den för första gången! avd6

avd7: 6 Allaballakaitoz har utvecklats flera snäpp sedan ankomsten till Untersteiner och med hjälp av sin startsnabbhet kan det mycket väl vara detta ekipage som tidigt sitter placerat i spets.
Allaballa tar inte en längd på Coldtown om Erik är vaken när bilen släpper. Omgångens bästa spik! Tyvärr en betrodd i sista som inte rensar spec mkt, men Coldtown torskar aldrig om ingen tok-trycker i dödens...
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 10:41   #94
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
11 Ni Talar Bra Latin är en riktig tuffing som tål offensiva upplägg. Räkna med att Peter Ingves kör offensivt så fort tillfälle ges och löser det sig bara det minsta är det en bra chans trots det tuffa utgångsläget. Gällande kort distans så testar han den för första gången! avd6

avd7: 6 Allaballakaitoz har utvecklats flera snäpp sedan ankomsten till Untersteiner och med hjälp av sin startsnabbhet kan det mycket väl vara detta ekipage som tidigt sitter placerat i spets.
Jag tror inte 6 Allaballakaitoz har någon chans i v75-7 även om den skulle komma att sitta i ledningen, tyvärr. Tror 4 Oliver Kronos tar revansch här över en mycket passande distans för honom. Bara Oliver får ett bra lopp så vinner han tror jag. Urstark häst, bra läge och bra kusk som vet vilken kapacitet Oliver besitter. Funderar på att spika men har inte bestämt mig än.

Ett möjligt skrällbud är 7 Mind Your Face som har bra form och gjorde det bra från spår 12 i senaste loppet. Skulle det bli körning så får de andra se upp med hans spurt på upploppet! Endast 2 % streckad i nuläget
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 11:29   #95
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 180
Standard

bear dancer kommer laddas för att försöka snuva coldtown på spets, lyckas han inte med det så kommer han mosa på i dödens för att underlätta för oliver kronos.

"Det är ingen hemlighet att vi kör för ledningen och skulle sedan Oliver kronos vara den som är först framme, så är det nog bara att släppa"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
tandpetare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 11:30   #96
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 2949
Standard

Svårt att få ihop det tycker jag. Det får bli spik på Furious i första (sos)
Spik på Star Advisor Joli (samma här,sos) ,lite färglöst kan tyckas, men jag är inte ute efter färg utan 7 rätt.
Utgång Lotuscherie i andra. Även utgång i femte på 5,6,10 tycker Mårten Marje kan vara kul,totalt bortglömd enligt mig,
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 12:37   #97
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1386
Standard

[QUOTE=tandpetare;445546]bear dancer kommer laddas för att försöka snuva coldtown på spets, lyckas han inte med det så kommer han mosa på i dödens för att underlätta för oliver kronos.

Vadå, du tror att hästägarna för Bear Dancer och Carl J Jepson är villiga att offra sig i dödens för att ge segern till Johan Sjöstrands kuse.... kyss mig
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 12:47   #98
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Vet inte hur jag ska göra ännu, men jag är lite sugen på att singla Rossella Ross. Frågan är dock hur hästen mår efter förra loppet. Riordan var inte glad över Björns körning. Vet heller inte hur han tar sig ut från första spåret på tillägg. Hon är dock van tuffa motståndare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 12:54   #99
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 2949
Standard

[QUOTE=TravRenen;445555]
Citat:
Ursprungligen postat av tandpetare Visa inlägg
bear dancer kommer laddas för att försöka snuva coldtown på spets, lyckas han inte med det så kommer han mosa på i dödens för att underlätta för oliver kronos.

Vadå, du tror att hästägarna för Bear Dancer och Carl J Jepson är villiga att offra sig i dödens för att ge segern till Johan Sjöstrands kuse.... kyss mig
Skulle inte vara första gången någon häst från samma stall får offra sig för mer betrodd häst.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 13:05   #100
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1386
Standard

[QUOTE=joalore;445560]
Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg

Skulle inte vara första gången någon häst från samma stall får offra sig för mer betrodd häst.
Tror inte Ulf Stenströmmer vill ha den stämpeln, hästägarna är viktiga. Men visst, vi får se! Jag säger Coldtown på alla bongar!!
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 13:51   #101
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 3373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns nog ingen som rör Enrico De Quattro i det här loppet är så rädd att snoken plus andra travtjänster skall fånga upp den som veckan sköna spik.Vet bara vad elias sa senast när målgången togs.
Enrico di Quattro är lika klar som vädret.
Tyvärr är det sista gången vi kan få betalt för den här klassklättraren.
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 18:56   #102
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Utan att ha sett Rokkakudos senaste lopp så tycker jag att det är grymt intressant att han faktiskt vann igen, efter kriterie-segern. Har följt hästen sen dess - med stor besvikelse. Att han ska gå ut och vinna gulddebuten känns inte jättetroligt men till 0% måste jag spela honom - bara för att han vann senast. Större under har verkligen hänt tidigare och jag vore inte speciellt förvånad om han faktiskt vinner. Annars tror jag att Support Justice hittar ut och då ska det väl vara klart..?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 18:58   #103
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

[QUOTE=joalore;445560]
Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg

Skulle inte vara första gången någon häst från samma stall får offra sig för mer betrodd häst.
Gäller inte de lika ofta de mindre tränarna som det gör med Melander & co.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 19:38   #104
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

Coldtown borde vara en bra spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-17, 21:03   #105
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

[QUOTE=oggeb;445656]
Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg

Gäller inte de lika ofta de mindre tränarna som det gör med Melander & co.
Melander äger väl alla sina hästar själv...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td