Omgången:Svårare än vanligt
SPIKEN :Enrico di Quattro från spår tolv
Utgångshästar:
.
Avd 1 Imperator var megafavorit senast som han startade i V75 blev tokhet utvändigt ledaren då, hade gjort en fantomprestation före det, för lite streckad nu!. Alla verkar tro att Furious Frances ska ta ledningen, Only one winner som har spåret innanför är också väldigt startsnabb. Även Staro Italy är hyfsat startsnabb, ledde V75 lopp senast och åkte dit på linjenLångt upplopp gör att jag tippar Imperator vinnare, men glöm inte Blue star champion, som champion, Stig H, verkar tro mycket på.
Avd 2: Rosella Ross står oerhört bra till med tanke på de pengar hon tjänat i detta femåringslopp, gillar dock inte läget. Hästarna 5,6,7 gör upp om ledningen. Network Broline har vunnit alla 3 gånger som hon kommit till ledningen. Untersteiner har sjuk toppform på stallet. Lotuscherie har galopperat 2 av 4 från liknande lägen.
Avd 3: Truculent sitter garanterat i ledningen, orkar han springa 2640 meter ? Två starter 1 seger på långt, skvallrar om att tränaren inte tycker att detta är hästens bästa distans. Seger med Jonny Takter och en galopp för lärling är facitet. Trots detta är det förstahästen för mig. Narold vox och mellby viking har bägge vunnit 7 segrar på lång distans, vinstrikast över distansen är Spring Erom med 9 segrar, men han verkar ha gjort sitt bästa.
Avd 4 : Spiken Enrico di quattro - Jag brukar alltid mässa om spåren på V75 hur kan man då föreslå spik på en från sämsta spåret? Jo för hästen är helt överlägsen i detta lopp. Han visade en grym kapacitet sist och om inte det strular på vägen vinner han lätt. Under 1.09 sista femhundringen senast berättar om en ruggig kapacitet. Omgångens mest spelvärda spik i mina ögon.
Avd 5: Flest segrar har Edvin Sjöhammar(1 %) som har vunnit 10 ggr. Sheer Bliss(2%) har vunnit 4 av de 5 gånger hon gått i ledningen, har dessutom spetsat de flesta gångerna hon har haft ett liknande läge. Svårt lopp som måste garderas med många.
Avd 6: Star adviser joli har mycket stor chans att komma till ledningen här, hur mycket kommer det att kosta? Snabba från start är även hästarna 2, 3,7. Mr Vox som är mycket startsnabb och kommer med en fin rad är streckad på ca 2%. Grundtipset är att S.A.J kommer till spets och att Ni Talar Bra Latin kommer till slut.
Avd 7: Oliver Kronos har vunnit fem av nio starter på långt, och 4 av de sex senaste på långt. Bäst statistik har Montdore som har vunnit 7 av 12 på långt.Coldtown har ingen seger på lång distans i sverige, Däremot har Coldtown vunnit 10 av de 11 gånger han kommit till ledningen. Enda starten på lång distans blev han trea efter Saveur och Zonguldak från bakspår i V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|