Citat:
Ursprungligen postat av kingofding
Dig det hänger på? Är ju snarare dina motståndare det hänger på att dom inte är tillräckligt bra. Om du skulle börja spela med de absolut bästa i världen skulle du troligtvis bli slaktad för att inte glömma variansen i otur.
Exakt samma i sportspel. Skall du enbart lägga spel på de absolut största ligorna så ja då lär de bli rätt tufft att lyckas. Men ju lägre ligor du gräver i ju mindre vet bolagen. Så varför kan du inte sitta på bättre kanaler än bolagen?
Ensam kan få det svårt men hittar du bra källor själv så hittar du snart några andra spelare med liknande kontakter och sedan rullar syndikatet igång 
|
Stämmer bra det. Men ja jag kan välja att lämna bordet när jag märker att jag blir slaktad.
Lite svårare att få en fotbollsmatch att bli avbruten när jag märker att laget jag satsade på suger totalt.
Såg det här avsnittet av Uppdrag Granskning i våras det handlade om att alla matcher långt ner i serierna var ockuperade av personer som rapporterade resultat.
Det framkom aldrig varför de gjorde det. Pengatvätt är väl det som först kommer in i huvudet.
För mig är det bra för att omsätta bonusarna. Men ni spelar alltså på dem för att ni har edge.
Ni vill möjligtvis inte berätta hur ni får denna edge som slår marknaden?
För låt säga att ni bettar på smarkets då tävlar ni mot alla andra som också sitter på smarkets.