Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-29, 13:06   #84
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen har jag lite tid över idag och tänkte ta att skriva om mitt tyngsta spel för galan på lördag.

Ogiltigt spel-ID: 2692472

Silva börjar bli gammal och har väl sett allt annat än bra ut sedan sin match mot Mark Hunt och han slutat med TRT. Men han har fortfarande en del skills. Bra BJJ betydligt bättre än Soa och jag tror även att Bigfoots kondition är bättre än Soas. Om vi tittar på Bigfoots ssenaste förluster har dessa kommit mot bra fighters nu senast mot Frank Mir där han blev träffad av ett hårt slag och knockad och likaså blev han knockat av Arlovski som kanske får gå titelmatch härnäst så det är inga dåliga fighters. Soa är inte alls på samma nivå som dessa två.
För att Soa ska vinna tror jag att han behöver ta ned Bigfoot och det lär han inte lyckas med då Bigfoot faktiskt har bra TDD. Stående tror jag Bigfoot har övertaget och lyckas Bigfoot istället får ned Soa är det verkligen godnatt för Soa då silvas GNP är livsfarlig. Visst Soa slår hårt och kan knocka Silva men oddset är väldigt brapå Silva och jag ger han stor chans att vinna detta, mer korrekt odds skulle enligt mig ligga på 2.1
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat